اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مضامین قرآنی

«کتیبه‌های ماندگار» در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان به نمایش گذاشته شد

گرافیست اصفهانی گفت: «کتیبه‌های ماندگار» با مضامین قرآنی در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان به نمایش گذاشته شد.

«کتیبه‌های ماندگار» در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان به نمایش گذاشته شد

محمد موحدیان‌عطار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه با مجموعه‌ای قرآنی هنری به نام «کتیبه‌های ماندگار» شرکت کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه «کتیبه‌های ماندگار» کار نقاشی خط است، عنوان کرد: آثار ارائه شده با محتوی قرآنی و مذهبی شامل نقاشی‌خط‌هایی با مضامین آیات قرآنی و اسماء ائمه است.

این هنرمند اصفهانی ادامه داد: این تابلوها در قطعات مختلف و بر روی کاشی و سرامیک، چرم و انواع مختلفی از پایه مواد ارائه شده است.

موحدیان‌عطار تاکید کرد: حدود یک صد قاب از نقاشی‌خط‌ها در اندازه‌های مختلف و مضامین گوناگون اما قرآنی و تعدادی نیز از آثار خوشنویسی در این دوره از نمایشگاه قرآن و عترت ارائه شده است.

گرافیست اصفهانی با بیان اینکه «کتیبه‌های ماندگار» یک فضای قرآنی در قالب هنری است که مردم با آن عجین هستند، تصریح کرد: بسیاری از اسماء و ذکرها را مردم با آن آشنا هستند، اما با نمایی متفاوت و با زبان هنر این اذکار به نوشته تحریر درآمده است.

وی با اشاره به اینکه در هفت دوره از نمایشگاه‌های قرآن در اصفهان مشارکت داشته، اضافه کرد: به طور کلی نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان یک نمایشگاه آرام و خلوتی است که شاید یکی از دلایل آن تبلیغات کمی باشد که در این مورد انجام می‌شود.

به گزارش فارس، محمد موحدیان‌عطار متولد سال 28 در اصفهان است، وی دانش آموخته رشته مهندسی مکانیک دانشکده علم و صنعت ایران و دارای نشان درجه یک هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان کشور است.

معرفی وی به عنوان چهره ماندگار استان اصفهان در رشته هنر در سال 88 و تا کنون نمایشگاه‌های جمعی و انفرادی بسیاری را برگزار کرده است.

انتهای پیام/63007/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول