اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان:

قرآن نقشه راه زندگی بشر است

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان توجه به مفاهیم قرآن را سبب سعادت در زندگی دانست و گفت: قرآن نقشه راه زندگی بشر است.

قرآن نقشه راه زندگی بشر است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام کریم رجبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه‌های قرآنی در پلیس گیلان اظهار کرد: محافل قرآنی با دعوت از اساتید در بحث قرائت، تجوید و تفسیر موضوعی قرآن در ایام ماه مبارک رمضان در نیروی انتظامی گیلان برگزار می‌شود.

وی اجرای برنامه‌های قرآنی را در ستاد، پلیس‌های تخصصی، پاسگاه‌ها و کلانتری‌های نیروی انتظامی گیلان عنوان کرد و افزود: آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به کارکنان آموزش داده می‌شود.

رجبی از برگزاری کلاس‌های ویژه قرآن برای کارکنان وظیفه نیروی انتظامی خبر داد و بیان کرد: محافل و ضیافت قرآنی برای کارکنان وظیفه پلیس در گیلان برگزار می‌شود.

معاون عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان با بیان اینکه کلاس‌های قرآنی برای خانواده‌ها و فرزندان کارکنان این نیرو در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم برای کارکنان و خانواده‌های پلیس گیلان اجرایی شده است.

وی آموزش قرآن و دعا را از برنامه‌های کارکنان نیروی انتظامی گیلان در ماه مبارک رمضان دانست و اذعان کرد: رمضان سفره پر نعمتی است که خداوند برای بندگان گسترده کرده است.

رجبی رمضان را ماه رحمت، بخشش و آرامش توصیف کرد و گفت: دل‌ها در ماه مبارک رمضان به همدیگر نزدیک می‌شود، کینه‌ها از بین می‌رود و صله رحم تحقق پیدا می‌کند.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان با اشاره به نزول قرآن در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: قرآن نقشه راه و راهکار زندگی بشر است.

وی شب‌های قدر را از برکات ماه رمضان خواند و یادآور شد: قدر نویدی به پیامبر (ص) از طرف خداوند است و اگر بتوان این شب را درک کرد سعادت انسان رقم می‌خورد.

رجبی شب‌های قدر را آمیخته با شهادت علی (ع) عنوان کرد و افزود: علی (ع) الگوی بندگی و عبادت انسان به درگاه خداوند است.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان توجه به مفاهیم قرآن را سبب سعادت در زندگی بشر دانست و بیان کرد: انسان‌ها با بندگی خداوند به کمال می‌رسند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مدون و منسجم قرآنی در ماه مبارک رمضان در نیروی انتظامی گیلان اجرا می‌شود، تصریح کرد: جلسه انس و تفسیر موضوعی قرآن بخشی از برنامه‌های پلیس گیلان در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/84001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول