اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر قرآن و نماز سپاه قزوین خبر داد

محفل انس با قرآن نیروهای مسلح در بقاع متبرکه قزوین

مدیر قرآن و نماز روابط عمومی سپاه استان قزوین گفت: محافل انس با قرآن کریم با حضور نیروهای مسلح این استان به میزبانی سپاه صاحب‌الامر (عج) در بقاع متبرکه قزوین برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن نیروهای مسلح در بقاع متبرکه قزوین

حبیب محمدرضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: محافل انس با قرآن کریم با حضور نیروهای مسلح استان قزوین اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در بقاع متبرکه استان قزوین به میزبانی سپاه صاحب‌الامر (عج) این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: محفل انس با قرآن برای چهارمین سال متوالی در حال برگزاری است و در آن نیروهای نظامی و انتظامی استان قزوین پنجشنبه‌های هر هفته ماه مبارک رمضان را در بقاع متبرکه استان قزوین گرد هم می‌آیند.

محمدرضایی تصریح کرد: در آخرین پنج‌شنبه ماه مبارک رمضان نیز محفل انس با قرآن همراه با یادواره شهدای قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در قزوین برگزار می‌شود.

مدیر قرآن و نماز روابط عمومی سپاه استان قزوین یادآور شد: در این یادواره شهدا از خانواده‌های شهدای قرآنی و همچنین قاریان برتر استان تجلیل می‌شود تا روحیه معنوی در بین نیروهای مسلح نیز افزایش یابد.

انتهای پیام/2667/ق10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول