اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان ‌غربی اعلام کرد

ارائه 1000 عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن آذربایجان ‌غربی

معاون اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان ‌غربی گفت: یک هزار عنوان کتاب با 10 هزار نسخه در نمایشگاه قرآن برای بازدید ‌کنندگان ارائه می‌شود.

ارائه 1000 عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن آذربایجان ‌غربی

موسی نوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نمایشگاه قرآن از 22 تیر ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی افزود: این نمایشگاه با همکاری شهرداری ارومیه، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان غربی، بوستان فرهنگی و ورزشی کریم اهل بیت و اداره کل کتابخانه‌های آذربایجان غربی در محل کتابخانه مرکزی ارومیه برگزار می‌شود.

نوری با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، ادامه داد: در این نمایشگاه یک هزار جلد کتاب با 10 هزار نسخه برای بازدید‌کنندگان ارائه می‌شود و زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا هفت بعد از ظهر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه از انتشارات تخصصی در حوزه کتاب‌های مذهبی و قرآنی بوده و بیشتر از ناشران مشهور از جمله انتشارات جمال، صدرا، اسراء و... در این نمایشگاه کتاب ارائه داده‌اند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه قرآن، تصریح کرد: آشنایی با تازه‌های نشر حوزه دین و قرآن، ایجاد فضای معنوی قرآنی، رشد و شکوفایی استعدادهای قرآن، معرفی آخرین دستاوردها و محصولات جدید در زمینه علوم قرآنی و ارتقای سطح آشنایی با علوم قرآنی از شاخص‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه قرآن است.

معاون اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان ‌غربی کتب علوم قرآنی، نرم‌افزار و سی‌دی‌های قرآنی و اسلامی، محصولات فرهنگی و نماز، ایستگاه نقاشی و غرفه ویژه کودکان را از محصولات ارائه شده در این نمایشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/61005/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول