اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آبفار سربیشه مطرح کرد

تحقق 100 ‌در‌صدی تعهدات پروژه‌های عمرانی آبفار سربیشه

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سربیشه از تحقق 100 درصدی تعهدات امور آبفار در پروژه‌های عمرانی سال 91 خبر داد.

تحقق 100 ‌در‌صدی تعهدات پروژه‌های عمرانی آبفار سربیشه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفار خراسان جنوبی، صادق فریور گفت: تعداد 10 پروژه در سال گذشته در سطح شهرستان مصوب و اجرا شده است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها از محل تملک دارایی، ماده 10 و 12 و مدیریت بحران، بالغ بر 12 میلیارد ریال و میانگین اختصاص 50 درصد تامین اعتبار شد که تمامی تعهدات مربوطه انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سربیشه در ارتباط با پروژه‌های عمرانی سربیشه عنوان کرد: هفت پروژه آبرسانی شامل مجتمع آبرسانی استان، پخت، اسفزار، جیک و زیدر، درح، خوشاب، چنشت هستند.

فریور ادامه داد: همچنین سه پروژه مستمر نگهداری شبکه‌ها، بازسازی شبکه‌های فرسوده و آبرسانی سیار نیز در سال گذشته اعتبار دریافت کردند که هم‌اکنون 100 درصد تعهدات موافقتنامه‌ها محقق شده است.

وی به اختصاص 70 درصدی پروژه‌های نگهداری، بهره‌برداری، اصلاح و بازسازی شبکه‌های آب شرب روستایی اشاره کرد و افزود: برخی از پروژه‌های پیش‌بینی شده از این محل به‌دلیل اختصاص ناقص اعتبارات اجرا نشد و این امور در حال حاضر بالغ بر 100 میلیون تومان به پیمانکار نگهداری شبکه‌ها دیون دارد.

نیاز 37 میلیارد ریالی پروژه‌های پیشنهادی آبفار سربیشه

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سربیشه تصریح کرد: با وجود تمامی کاستی‌ها با مدیریت صحیح و تلاش و پیگیری شبانه‌روزی پرسنل امور آب و فاضلاب هیچگونه مشکلی در بحث تامین و تداوم آب شرب روستایی در سربیشه به‌وجود نیامده است.

فریور پروژه‌های پیشنهادی آبفار سربیشه برای تامین اعتبار از محل اعتبارات سال 92 را 14 پروژه با اعتبار مورد نیاز بالغ بر 37 میلیارد ریال قلمداد کرد.

وی عنوان کرد: با تعامل و همکاری صمیمانه‌ای که بین شرکت آبفار و فرمانداری سربیشه وجود دارد امید است شاهد گام‌های مثبت و سازنده در حوزه آبرسانی روستایی باشیم.

انتهای پیام/69017/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول