اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

گرم‌خانه زنجان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار زنجان گفت: پروژه گرم‌خانه شهر زنجان همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

گرم‌خانه زنجان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

حبیب‌الله ملایی‌یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پروژه‌هایی که مقرر بود به بهره‌برداری برسد، در حال حاضر کار عملیاتی آنها پایان یافته است.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌های عمرانی شهرداری زنجان در سال‌جاری به پایان می‌رسد، خاطرنشان کرد: سالن ورزشی شهرک الهیه زنجان با 100 درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره‌برداری است.

شهردار زنجان با بیان اینکه سالن چند منظوره پارک بانوان زنجان در سال‌جاری بهره‌برداری می‌شود، تصریح کرد: 1.5 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز سالن این پروژه مورد نیاز است.

وی با اشاره به اینکه گرم‌خانه شهر زنجان از پیشرفت 57 درصدی برخوردار است، اضافه کرد: این پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

ملایی‌یگانه با اشاره به اینکه پروژه‌های مربوط به پل‌های تاریخی شهر زنجان نیز همزمان با هفته دولت یا هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود، ادامه داد: شهرداری زنجان به تعهدات خود در زمینه پروژه‌های عمرانی عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه تملکات پروژه زینبیه شرقی نیز در شهر زنجان انجام شده است، ادامه داد: در حال حاضر این پروژه از نظر زیرسازی آماده است.

شهردار زنجان در زمینه احداث تقاطع غیرهمسطح سید‌الشهدا(ع) در زنجان با بیان اینکه تاکنون 7 میلیارد تومان برای تملک اطراف این پل هزینه شده است، اذعان داشت: در حال حاضر این پروژه از پیشرفت 70 درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه با تکمیل تملکات اطراف پل سیدالشهدا(ع)، پیشرفت پروژه سرعت خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: یکی از عمده‌ترین مشکلات این پروژه تزریق اعتبارات مالی است که با افزایش قیمت مواد اولیه، نیاز به اعتبار نیز بیشتر شده است.

ملایی‌یگانه با بیان اینکه در پروژه پل سیدالشهدا (ع) 10 کیلومتر شمع اجرا شده است، افزود: مجموع شمع‌های اجرا شده در این پل، 360 شمع اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون 50 هزار تن تولید و پخش آسفالت در شهر زنجان صورت گرفته است، تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت قیر و عدم اجرای روکش در فصل زمستان، از 15 آبان ماه سال‌جاری تا 15 فروردین سال آینده مجوزی برای حفاری توسط شهرداری زنجان صادر نمی‌شود.

شهردار زنجان تاکید کرد: شرکت‌های خدمات‌رسان شهر زنجان به منظور اجرای عملیات حفاری قبل از تاریخ مذکور اقدام کنند.

انتهای پیام/73006/ج40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول