اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تأکید کرد

تقویت روحیه پهلوانی در مسابقات ورزشی شهرداری قزوین

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: روحیه پهلوانی و رقابت سالم ضمن برگزاری مسابقات ورزشی در شهرداری قزوین تقویت شود.

تقویت روحیه پهلوانی در مسابقات ورزشی شهرداری قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید وزیری‌نژاد ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری قزوین اظهار کرد: مسابقات امسال کارکنان شهرداری‌ها با شور و نشاط خاص و کمترین حواشی برپا شد.

این مسئول یادآور شد: از لحاظ جمعیت برخوردار شرکت‌کنندگان و عناوین کسب شده قهرمانی تحول خاصی در مسابقات امسال صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با تأکید بر پویایی امر ورزش در مجموعه شهرداری تصریح کرد: مشارکت فعالانه دیگر سازمان‌ها و ارگان‌های شهرداری در برگزاری مسابقات مختلف ورزشی رونق هرچه بیشتر رقابت‌ها را در پی دارد و تنها یک ارگان مسئولیت تمام کار را به عهده نمی‌گیرد.

وزیری‌نژاد از حمایت‌های مدیریت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در برگزاری این مسابقات تقدیر کرد.

در ابتدای مراسم ابراهیم برخورداری کارشناس مسابقات، گزارشی از روند برگزاری رقابت‌های تیراندازی، تنیس روی میز و فوتبال گل کوچک و کلاس بازآموزی مربیان پارکی ارائه داد.

وی یادآور شد: مسابقات تیراندازی بیشترین شرکت‌کننده را در شهرداری قزوین داشت و در مجموعه ورزشی الغدیر برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم از 69 نفر از برگزیدگان رقابت‌های کارکنان شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری قزوین به همراه 30 نفر از نفرات برگزیده مسابقات کارگران استان قزوین که از کارمندان شهرداری قزوین بودند، تقدیر شد.

مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری قزوین در سه بخش تنیس روی میز، تیراندازی و دو و میدانی از چهارم تا 21 تیر ماه برگزار شد.

انتهای پیام/2667/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول