اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

متعرضان به محورهای گردشگری افراد عادی نیستند/ شهرداری نمی‎تواند از منابع طبیعی حفاظت کند

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: کسانی که به محورهای گردشگری تعرض می‎کنند افراد مشخصی هستند و جزو افراد عادی محسوب نمی‎شوند.

متعرضان به محورهای گردشگری افراد عادی نیستند/ شهرداری نمی‎تواند از منابع طبیعی حفاظت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فائزه عبداللهی عصر امروز در پانصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: مردم عادی جرأت نمی‎کنند که به محور جنگل و منابع طبیعی تعرض داشته باشند، متعرضان به این مناطق افراد مشخصی هستند و شناخت آنها کار پیچیده‎ای نیست.

وی با بیان اینکه گرگان را به خاطر ناهارخوران آن می‎شناسند، افزود: از زمانی که مطرح شد شهرداری گرگان قرار است حفظ منابع طبیعی را در اختیار بگیرد این نگرانی را داشتم که شهرداری، توان انجام این کار را ندارد، تاکنون نیز شهرداری نشان داده که نمی‎تواند به خوبی از منابع طبیعی حفاظت کند.

استانداران مختلف نتوانستند ناهارخوران را از نابسامانی نجات دهند

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: اگر مسئولیت عرصه‎های ملی را شهرداری می‎خواهد به عهده بگیرد شورای شهر نیز باید با ارائه طرحی نسبت به حفظ، حراست و نگهداری آن برنامه‎ریزی کند و اگر شهرداری توان این کار را ندارد نباید مسئولیتی قبول کند تا بیشتر از این عرصه‎های منابع طبیعی را در اختیار قرار بدهد.

عبداللهی با بیان اینکه «نه گفتن» مهارتی است که شهرداری و شورا باید در زمینه عرصه‎های منابع طبیعی داشته باشند، متذکر شد: این مباحث باید به صورت جدی در شورا بحث و پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه شورا بارها مصوباتی در طرح‎های مختلف داشته است، یادآور شد: شهرداری و دستگاه‎های متولی در راستای مصوبات شورا هزینه می‎کنند، استانداران مختلفی نیز آمدند و طرح محور ناهارخوران را در صحن شورا عنوان کردند تا این منطقه از نابسامانی درآید ولی فایده‎ای نداشته است.

مصوبات شورا پشتوانه اجرایی ندارد/ شهردار در زمینه تخریب خانه دارویی‎ها پاسخگو باشد

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه در شورا فقط طرح تصویب می‎شود اما در مرحله اجرا نقش ندارد، اذعان کرد: طرح‎هایی که در صحن شورا به تصویب می‎رسند در مرحله اجرا پشتوانه‎ای ندارند و فقط در قالب مصوبه باقی می‎مانند و کسی هم در این راستا نظارت کافی ندارد.

عبداللهی در خصوص تخریب خانه دارویی‎ها در گرگان گفت: کسانی که میراث شهر برایشان مهم است حق دارند که از شهردار پاسخ بخواهند چرا این اتفاق برای این بنای تاریخی صورت گرفته است.

انتهای پیام/83001/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول