اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کارگروه بیمه در مدیریت بحران گلستان:

گلستانی‌ها می‌توانند سقف بیمه همگانی شهرداری‌ها را افزایش دهند

عضو کارگروه بیمه در مدیریت بحران استان گلستان گفت: ‌شهروندان گلستانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر بیمه‌ای نسبت به افزایش سقف بیمه همگانی شهرداری‌ها اقدام کنند.

گلستانی‌ها می‌توانند سقف بیمه همگانی شهرداری‌ها را افزایش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی‎اصغر میرزایی امشب در جلسه کارگروه تخصصی بیمه استان گلستان در محل اداره‌کل مدیریت بحران استان اظهار داشت: سقف بیمه‌ای که شهرداری‌ها با کارگزاران بیمه در استان منعقد کرده‌اند، 80 میلیون ریال است که خود مردم می‌توانند این مبلغ را تا میزان 400 میلیون ریال افزایش دهند.

وی تصریح کرد: از شرکت‌های بیمه‌ای در استان نیز انتظار می‌رود در فرهنگ‎سازی، تسهیل شرایط بیمه و همکاری در پرداخت خسارات احتمالی به بیمه‌گزاران همکاری لازم را به عمل آورند.

میرزایی با اشاره به کارگروه بیمه به عنوان یکی از زیرکارگروه‌های تخصصی بیمه، بازتوانی، بازسازی، تأمین و توزیع ماشین‎آلات، آواربرداری ساختمان‎ها، آتش‎نشانی، مواد خطرناک و انتقال و تدفین متوفیان اذعان داشت: علاوه بر زیر کارگروه بیمه، این کارگروه تخصصی به چهار زیر کارگروه دیگر تقسیم شده است. 

تقسیم کارگروه تخصصی مدیریت بحران به پنج زیرکارگروه

وی ادامه داد: زیرکارگروه بازتوانی انتقال و تدفین متوفیان، زیرکارگروه بازسازی، تامین و توزیع ماشین‎آلات، آواربرداری، زیر کارگروه آتش‌نشانی و مواد خطرناک و زیرکارگروه ارزیابی خسارات از دیگر زیرکارگروه‎های تخصصی محسوب می‌شوند.

این کارشناس مسئول مدیریت بحران یادآور شد: زیرکارگروه بیمه با مسئولیت شورای هماهنگی بیمه‌های استان، زیرکارگروه بازتوانی انتقال و تدفین متوفیان با مسئولیت اداره کل بهزیستی استان و زیرکارگروه بازسازی، تامین و توزیع ماشین‎آلات با مسئولیت اداره کل راه و شهرسازی استان شروع به فعالیت کرده است.

میرزایی متذکر شد: کارگروه آتش‌نشانی و مواد خطرناک با مسئولیت اداره کل دفتر شهری استانداری و زیرکارگروه ارزیابی خسارات نیز با مسئولیت اداره کل مدیریت بحران استان ایفای وظیفه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این کارگروه تخصصی می‌تواند برای پیشبرد امور مربوط به خود و تشکیل کارگروه‌های فرعی از اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، متخصصان و کارشناسان دستگاه‎های اجرایی دعوت به‌ عمل آورد.

عضو کارگروه بیمه در مدیریت بحران استان گلستان تاکید کرد: این کارگروه در چهار چرخه مدیریت بحران اعم از آمادگی، مقابله، پیشگیری، بازسازی و بازتوانی برنامه‎ریزی می‌کند و وظایف کلی آن نیز در قانون پیش‌بینی شده است. 

اجرای صحیح قانون وظیفه اصلی کارگروه‌های تخصصی مدیریت بحران گلستان

میرزایی ابراز امیدواری کرد که این زیرکارگروه‌ها بتوانند با اجرای صحیح قانون و تشکیل مرتب جلسات به اهدافی که قانون پیش‌بینی کرده دست یابند.

استان گلستان با جمعیتی حدود یک میلیون و 800 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد و به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی، این استان هرساله شاهد حوادث و بلایای متعدد طبیعی است.

انتهای پیام/83002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول