اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جام رمضان

بانوان والیبالیست فرهنگسرای شهرداری قزوین قهرمان شدند

تیم والیبال بانوان فرهنگسرای شهرداری قزوین قهرمان مسابقات جام رمضان این استان شد.

بانوان والیبالیست فرهنگسرای شهرداری قزوین قهرمان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در فینال مسابقات والیبال بانوان جام رمضان استان که پیش از ظهر امروز در سالن ورزشی بعثت شهر قزوین برگزار شد، تیم فرهنگسرای شهرداری با حساب دو بر صفر بر تیم منتخب کارگران استان غلبه کرد.

در بازی رده‌بندی نیز تیم منتخب آبیک با نتیجه دو بر یک برابر تیم محمدیه الف به پیروزی رسید و به مقام سوم مسابقات دست پیدا کرد.

این مسابقات با حضور 12 تیم و شرکت بازیکنان مطرح از سراسر استان در سطح بالایی در سالن بعثت قزوین برگزار شد.

در مراسم اهدای جوایز در سالن بعثت که عبدالقهار ناصحی رئیس هیئت والیبال استان، سید قاسم قافله‌باشی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، کاظم مجابی منتخب مردم در چهارمین دوره شورای شهر قزوین و جمعی از پیشکسوتان نیز حضور داشتند، تیم‌های اول، دوم و سوم این دوره از مسابقات لوح تقدیر و جوایزی دریافت کردند.

جوانان قزوین، شهرداری الوند، پروین اعتصامی، آبیک، تاکستان، فرهنگسرای شهرداری، نوجوانان محمدیه، هیئت والیبال محمدیه الف و ب، ضیاءآباد، منتخب کارگران و صدراسازه از تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات بودند.

تیم فرهنگسرای شهرداری قزوین با ترکیب زهرا احمدی، مهدیه عصارزاده، مائده اسکندری، آزاده سلطان‌پور، فرزانه، فرشته و فرحناز کاسی‌پور، لیلا محمدی، ستاره تقدس، سمیه چاوشی و الهام حسنی به مربیگری زهرا رسولی و سرپرستی زهرابیگم فخار در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته بود.

تیم منتخب کارگران نیز که توانست عنوان دومی رقابت‌ها را از آن خود کند، زهرا صالحی، فرزانه شهبازی، حاجیه افراشته، زهره سیفی، فائزه وادی‌خیل، رویا شهبازی، مریم مرادی،سمیرا بهادرخانی، الهام محمدزاده، زهرا برزگر و سمیرا امانی را با مربیگری بهناز میری و زهرا صالحی به همراه داشت.

انتهای پیام/77011/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول