اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای شهر امروز تصویب شد

انتقال 96 درصد سهام شرکت بهره‌برداری قطارشهری به نام شهرداری مشهد

لایحه دو فوریتی موافقت با انتقال 96درصد سهام شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد و حومه از شرکت قطار شهری به نام شهرداری مشهد در جلسه شورای شهر امروز تصویب شد.

انتقال 96 درصد سهام شرکت بهره‌برداری قطارشهری به نام شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یکصد و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر صبح امروز در محل سالن شورای شهرداری مشهد برگزار شد.

در این جلسه پس از گزارش شش ساله اقدامات مربوط به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد،‌ بررسی و گفت‌و‌گو برای تصویب 10 نظریه و لایحه در دستور کار شورا قرار گرفت.

در این جلسه لایحه دو فوریتی شهرداری مشهد در زمینه موافقت با انتقال 96 درصد سهام شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد حومه از شرکت قطار شهری به نام شهرداری مشهد و هم‌چنین افزایش سرمایه شرکت بهره‌برداری مشهد و حومه تا سقف 250 میلیارد ریال از محل مطالبات شهرداری با رای اکثریت اعضا تصویب شد.

همچنین لایحه دو فوریتی شهرداری مشهد در زمینه افزایش سرمایه شرکت قطار شهری مشهد تا سقف 800 میلیارد ریال از محل مطالبات سهام‌داران تصویب شد.

در جلسه امروز شورای شهر مشهد، نظریه کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها و هم‌چنین نظریه کمیسیون امور فنی و عمرانی و طرح‌ریزی شهری مبنی بر الحاقیه قرارداد پروژه مجد در زمینه احداث پارکینگ زیر سطحی به اتفاق آراء مصوب شد.

قابل ذکر است که در جلسه امروز تصویب اصلاح قرارداد مشارکت برای اجرای پروژه تجاری آبان و هم‌چنین اصلاح قرارداد برای اجرای پروژه فرشته صورت گرفت.

نظریه کمیسیون برنامه و بودجه شورا با موضوع استفساریه در زمینه پرداخت ما به‌التفاوت قیمت مصالح (فولاد، قیر و سیمان) به پیمانکاران از سوی شهرداری نیز با رای اکثریت آرا تصویب شد.

افزایش سرمایه سازمان پایانه‌های مسافربری، تفریغ بودجه سال 91 سازمان زمین و مسکن و نامه شورای عالی استان‌ها مبنی بر آئین نحوه هزینه بودجه شوراهای اسلامی کشور از نظریه‌های کمیسیون برنامه و بودجه شورا بوده که در جلسه علنی امروز به تصویب رسید.

گفتنی است جلسه امروز با حضور جهانبخش و انسیه غفوری‌فرد، اعضای منتخب شورای چهارم همراه بود.

انتهای پیام/70023/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول