اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل توسعه منابع انسانی استانداری زنجان:

درآمد شهرداری زنجان از محل جریمه‌های حذف پارکینگ 50 میلیارد تومان است

مدیرکل توسعه منابع انسانی استانداری زنجان گفت: درآمد شهرداری زنجان از محل جریمه‌های حذف پارکینگ 50 میلیارد تومان است.

درآمد شهرداری زنجان از محل جریمه‌های حذف پارکینگ 50 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام جلیل‌خانی ظهر امروز در جلسه صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی به کمیسیون ماده 100 حقوق شهروندی اشاره و اظهار کرد: مسئله حذف پارکینگ‌ها جزو یکی از موارد این ماده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری با جریمه کردن مردم با حذف پارکینگ‌ها مقاومت می‌کند، تصریح کرد: موضوع حذف پارکینگ در سال‌های 89، 90 و 91 بررسی شده است.

مدیرکل توسعه منابع انسانی استانداری زنجان با اشاره به اینکه هر سال بر تعداد پرونده‌های جریمه شده حذف پارکینگ از لحاظ تعداد و ریالی در کمیسیون ماده 100 افزوده می‌شود، گفت: 3 هزار و 861 پرونده در سال 89 بررسی شده است.

وی با بیان اینکه 5 هزار و 31 پرونده مربوط به حذف پارکینگ در سال 90 بررسی شده است، افزود: در سال گذشته این تعداد به 6 هزار و 335 پرونده رسیده است.

جلیل‌خانی ادامه داد: در سال گذشته نسبت به سال 89 به تعداد پرونده‌های موجود 50 درصد اضافه شده است.

وی به جریمه‌های شهرداری درباره حذف پارکینگ‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: 194 میلیارد ریال درآمد شهرداری‌ ناشی از جریمه‌های حذف پارکینگ در سال 89 بوده است.

مدیرکل توسعه منابع انسانی استانداری زنجان اضافه کرد: این مقدار در سال 90 به 37 میلیارد تومان و در سال گذشته به 50 میلیارد تومان رسیده است.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه و فعالیت‌های ویژه درباره مسئله حذف پارکینگ به اطلاعات دقیقی نیاز دارد.

جلیل‌خانی با بیان اینکه هم‌اکنون درآمدهای مربوط به حذف پارکینگ در حساب جداگانه‌ای واریز می‌شود، افزود: شهرداری زنجان قصد دارد از درآمد این ‌جریمه‌ها پارکینگ عمومی در سطح استان احداث کند.

وی در ادامه به فعالیت‌های سازمان نظام مهندسی اشاره کرد و اظهار داشت:  تلاش می‌شود میزان رضایت مندی مردم از اقدامات این سازمان افزایش یابد.

مدیرکل توسعه منابع انسانی استانداری زنجان با اشاره به اینکه بعضی از مردم از خدمات سازمان نظام مهندسی ناراضی هستند، گفت: باید با نظارت دقیق تخلفات این سازمان به حداقل برسد.

انتهای پیام/73008/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول