اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

تلاش برای ارتقای درجه شهرداری زنجان ادامه دارد

شهردار زنجان به اقدامات انجام شده برای ارتقای جایگاه شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: پس از گذشت این همه سال درجه شهرداری زنجان همچنان 10 است.

تلاش برای ارتقای درجه شهرداری زنجان ادامه دارد

حبیب ملایی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان بر لزوم برنامه‌ریزی در امور شهری تاکید کرد و اظهار داشت: مشکلات امور شهری طی زمان به وجود آمده و حل آن هم نیازمند زمان است.

وی جهت‌گیری صحیح را از راهکارهای اصلاح امور شهری دانست و افزود: در امور شهری مهم رویکرد و فرایندها هستند که باید درست تبیین شوند.

شهردار زنجان تاکید کرد: اگر فرآیندها در امور شهری درست انتخاب شوند می‌توان انتظار بهبود امور آن را داشت.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد جذب نیروهای متخصص مورد نیاز در شهرداری زنجان گفت: جذب نیرو در شهرداری زنجان از طریق آزمون انجام و نیاز به تاییدیه سازمان شهرداری‌ها دارد.

یگانه به مجوزی اشاره کرد که بر اساس آن اجازه جذب نیروهای منفک شده از شهرداری را داده است اشاره و افزود: نیازهای شهرداری زنجان برای جذب نیرو اعلام شده و در حال بررسی کارشناسی است.

وی به توسعه شهر زنجان طی سه دهه گذشته اشاره و اضافه کرد: با وجود اضافه شدن 20 تا 25 کوی و شهرک به شهر زنجان هنوز چارت منطقه 3 این شهر به تصویب نرسیده است.

شهردار زنجان درجه شهر زنجان را بعد از گذشته این همه سال در بین شهرداری‌های ایران 10 عنوان کرد و افزود: این در حالی است که درجه شهر قزوین با اینکه از استان زنجان جدا شده، به 11 ارتقا یافته است.

وی به اقدامات انجام شده برای ارتقای جایگاه شهرداری زنجان اشاره و تصریح کرد: هر چند مشکل جمعیتی زنجان هنوز پا برجاست ولی در سایر امور لازم برای ارتقا اقداماتی انجام شده است.

یگانه تلاش برای تاسیس شهرداری منطقه تاریخی یا همان بافت فرسوده را از برنامه‌های شهرداری زنجان اعلام کرد و گفت: تاسیس این شهرداری از مصوبات ستاد عمران شهری است.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول