اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو منتخب شورای شهر بوشهر مطرح کرد

خواسته به حق بانوان بوشهری / به دنبال انتخاب شهرداری قدرتمند هستیم

عضو منتخب شورای شهر بوشهر معتقد است خواسته بانوان بوشهری مبنی بر فعال شدن پلاژ بانوان خواسته به حقی است و پیگیری‌های جدی در این زمینه ادامه دارد.

خواسته به حق بانوان بوشهری / به دنبال انتخاب شهرداری قدرتمند هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زهرا رضایی از چهره‌های شناخته شده حوزه فعالیت‌های بانوان در بوشهر است، وی چندین سال در عرصه‌های فرهنگی استان بوشهر فعالیت داشته و علاوه بر مدیریت مرکز آموزش فنی الزهرا، مسئول امور بانوان حزب موتلفه اسلامی بوشهر هم هست.

وی در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در بین 11 نفر برگزیده مردم بوشهر و نفر دوم انتخاب شد. به این بهانه سراغ خانم رضایی رفته و گفت‌وگویی با وی انجام دادیم.

رضایی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: از همه همشهریان عزیز که با حضور حماسی خود در انتخابات 24 خرداد دشمنان را مأیوس کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم و از اینکه به اینجانب اعتماد کرده و مرا  قابل دانستند تا خدمتگزارشان باشم، سپاسگزارم.

در این روزهای نورانی از خداوند متعال صمیمانه خواستارم که توفیق خدمت به مردم قدرشناس و غیور بوشهر را به ما عنایت فرماید.

انتخاب شهردار قوی و متعهد برای بوشهر

فارس: مهم‌ترین برنامه شما در شورای شهر چیست؟

- هدف ما خدمتگزاری است و در صدد هستیم تا بتوانیم شهرداری قوی، توانمند، متعهد و متخصص انتخاب کنیم تا امورات شهری به دست او سپرده شود، این از مهمترین وظایف شورا است.

برنامه‌های فراوانی پیش رو داریم که در این مقطع زمانی عنوان نمی‌کنیم، انشاالله جلسات بیشتری با اعضای شورا داشته و امیدوارم به برنامه‌های واحدی برسیم که در فرصت بعدی عنوان خواهم کرد.

فعال شدن پلاژ بانوان خواسته به حقی است

فارس: چه برنامه‌ای برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی بانوان در شهر بوشهر دارید؟

- ما دوست داریم برای بانوان بوشهری فضاهای تفریحی، فرهنگی و ورزشی خوبی ایجاد شود تا با آسایش خاطر و امنیت بتوانند از اوقات فراغت خود استفاده کنند، برای انجام این مهم باید تلاش‌های جدی صورت گیرد و تعامل با مسئولان استانی ایجاد شود، البته رسیدگی به مسائل بانوان کارآفرین، سرپرست خانوار و غیره هم در برنامه کاری ما قرار دارد.

فارس: موضوع پلاژ بانوان از مهم‌ترین درخواست‌های بانوان است، برای این موضوع مهم چه اقدامی خواهید کرد؟

- ما این خواسته به حق بانوان را به نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار محترم مطرح کرده‌ایم، ضمن اینکه کار پلاژ چند وقت است در حال اجرا است و امیدواریم ظرف مدت کوتاهی آماده شود.

فارس: چه برنامه‌ای برای استفاده از نظرات و ایده‌های بانوان در مدیریت شهری دارید؟

- بنده در جلسه‌ای که به همراه تعدادی از بانوان با نماینده محترم بوشهر و استاندار داشتم، بحث استفاده از بانوان توانمند و فرهیخته در مدیریت شهری را مطرح کردم و اگر خدا توفیق دهد، این مسئله را به جد پیگیری خواهم کرد تا از توان بانوان در مدیریت شهر استفاده شود.

فارس: تیم شورای شهر بوشهر را از نظر تعامل و همکاری در آینده چطور ارزیابی می‌کنید؟

- ما بر آنیم تا با همدلی و وفاق بتوانیم وظیفه‌مان را در قبال مردم انجام دهیم، از همه پتانسیل‌ها و توانمندی‌های اعضای شورا در راستای خدمتگزاری استفاده خواهد شد و کمبودهای و نقایص را که وجود دارد با استفاده از مشاوران قوی جبران خواهیم کرد.

فارس: با وجود حضور 4 تن از بانوان در شورای شهر بوشهر، آیا اقدامی برای هماهنگی بیشتر و تعامل بین بانوان عضو شورای شهر برقرار کرده یا خواهید کرد؟

- بله ما با هم جلسه داشته‌ایم و در آینده هم خواهیم داشت، در شورا همه باید در کار جدیت داشته باشند،کار زن و مرد نمی‌شناسد.

در پایان از همه همشهریان صاحب فکر و اندیشه دعوت می‌کنم که ما را با نظرات سازنده، پیشنهادات علمی و راهکارهای خوب خود یاری رسانند. همانگونه که با شرکت حماسی خود در انتخابات مسئولیت شورا به ما سپردند با همراهی و همدلی خود ما را در این مسیر یاری کنند.

----------------------------

گفت‌وگو از ایمان ندومی

----------------------------

انتهای پیام/66006/ب40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول