اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده خبر داد

برگزاری کلاس اوقات فراغت در 17 کانون فرهنگی هنری

مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده بابیان این‌که اوقات فراغت یکی از طلایی‌ترین دوران زندگی انسان است، گفت: برای پر کردن اوقات فراغت جوانان بیش از 17 پایگاه در کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان دایر شده است.

برگزاری کلاس اوقات فراغت در 17 کانون فرهنگی هنری

اسماعیل زارعی در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس در لنده، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رسیدگی به روح عبادت و بندگی خداوند متعال در ماه رمضان دوچندان می‌شود.

وی افزود: تقارن این ماه با اوقات فراغت جوانان را باید به فال نیک گرفت، چراکه جوانان مؤمن و خداجوی فرصت بیشتری برای پرورش روح عبودیت و بندگی پیدا می‌کنند.

مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده گفت: توجه جدی به برنامه‌های اوقات فراغت یکی از دغدغه‌هایی است که بارها مقام معظم رهبری به مسئولان و متولیان امور جوانان متذکر شده‌اند.

زارعی تصریح کرد:نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده هم در راستای منویات مقام معظم رهبری و پرکردن اوقات فراغت جوانان اقدام به راه‌اندازی پایگاه‌های اوقات فراغت در این شهرستان کرده‌ است.

وی افزود: اوقات فراغت یکی از طلایی‌ترین دوران زندگی انسان است که برنامه‌ریزی صحیح می‌تواند آن را به سمت سعادت و خوشبختی هدایت کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده یاد آور شد: مساجد مأمن و پناهگاه مطمئن برای جوانان بوده و استفاده از ظرفیت‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای جذب و پرکردن اوقات فراغت جوانان یکی از موارد بسیار مهمی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

*اجرای طرح 1447 در پنج پایگاه اوقات فراغت

زارعی در ادامه با اشاره به برگزاری طرح قرآنی 1447 به صورت کشوری گفت: طرح قرآنی 1447 حفظ جزء 29 قرآن در پنج کانون فرهنگی هنری(پایگاه اوقات فراغت) مساجد برگزار می‌شود.

وی به سرفصل‌های کلاس‌های اوقات فراغت اشاره کرد و افزود: در کلاس‌های اوقات فراغت برنامه‌ها و کلاس های تربیتی، فنی و حرفه‌ای، آموزش قرآن و تفسیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82013/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول