اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید همدان خبر داد

3 هزار و 597 نفر زیر پوشش برنامه‌های اوقات فراغت بنیاد شهید

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان گفت: تعداد 3 هزار و 597 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر زیر پوشش برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی قرار گرفتند.

3 هزار و 597 نفر زیر پوشش برنامه‌های اوقات فراغت بنیاد شهید

احمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان همدان اظهار داشت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و ... در ایام اوقات فراغت تابستان برای خانواده‌های شهدا و ایثارگر در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: در راستای اجرای فعالیت‌های قرآنی 165 نفر از از فرزندان شاهد و ایثارگر زیر پوشش این طرح قرار گرفتند که آزمون تخصصی مفاهیم قرآنی از 22 نفر از این تعداد به عمل آمد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با اشاره به اجرای مسابقه غیر حضوری مفاهیم قرآن جزء چهارم تصریح کرد: در این مسابقه غیر حضوری یک‌هزار و 20 نفر از خانواده‌های زیر پوشش بنیاد شهید انقلاب اسلامی شرکت کردند.

وی با تأکید بر برنامه‌های مفید در ماه رمضان یادآور شد: از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در ماه مبارک رمضان برگزاری مسابقه قرآن در خانه بوده که با استقبال یک‌هزار و 200 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگر روبرو شد.

رستمی با اشاره به فعالیت سه کانون شاهد در شهرستان‌های همدان، ملایر و نهاوند را با جذب 300 نفر در کلاس‌های قرآنی گفت: راه‌اندازی کلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی و تجوید در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌ها است.

وی افزود: جشنواره ادبی استانی در مرداد ماه سال جاری برای انتخاب افراد برتر و معرفی به مسابقات کشوری به تعداد 54 نفر برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در پایان سخنانش گفت: تعداد 3 هزار و 597 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثار گر زیر پوشش برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/89007/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول