اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان بوشهر مصوب شد

تکمیل پرونده‌های ثبتی متعلق به آموزش و پرورش تا 15 مرداد

در نشستی با حضور مسئولان بنیاد مسکن، ثبت اسناد و آموزش و پرورش مقرر شد بنیاد مسکن پرونده‌های ثبتی آموزش و پرورش را تا 15 مرداد تکمیل کند.

تکمیل پرونده‌های ثبتی متعلق به آموزش و پرورش تا 15 مرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر صبح امروز در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک استان برای صدور اسناد مالکیت آموزش و پرورش تصریح کرد: به منظور تعیین تکلیف و صدور اسناد مالکیت املاک آموزش و پرورش واقع در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر، جلسه‌ای در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

ابراهیم فرزانه افزود: در این نشست در خصوص صدور اسناد مالکیت آموزش و پرورش واقع در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار متر تصمیماتی اتخاذ شد.

وی بیان کرد: بر همین اساس تمام پرونده‌های ثبتی را بنیاد مسکن باید تا تاریخ 15 مرداد امسال تکمیل و برای صدور سند مالکیت به اداره ثبت اسناد و مالکیت تحویل دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اضافه کرد: همچنین با توافق طرفین مقرر شد تمام پروژه‌های بنیاد مسکن به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت با اعلام به شهرستان‌ها به جریان انداخته و حسب مصوبه به شماره 127 شورای آموزش و پرورش پس از اعلام، سر جمع هزینه‌ها و تامین اعتبار توسط معاونت برنامه‌ریزی استانداری پرداخت شود.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول