اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی صورت می‌گیرد

راه‌اندازی نمایندگی آموزش و پرورش در زرآباد

با پیگیری‌های مسئولان آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان و دیگر مسئولان محلی به زودی نمایندگی آموزش و پرورش در شهر زرآباد راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی نمایندگی آموزش و پرورش در زرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، بخشدار زرآباد ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهر زرآباد با حضور دیگر مسئولان محلی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: امیدواریم همه مومنان از برکات این ماه عزیز در زمینه تزکیه و پالایش روحی و معنوی و نیز افزایش مودت‌ها، دوستی و وحدت بهره ببرند و از تمامی دستگاه‌های دولتی که در امر برگزاری انتخابات مشارکت گسترده داشتند، تقدیر و تشکر می‌شود.

مجتبی شجاعی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات، خلق همان حماسه‌ای است که ولی‌امر مسلمین هم نوید آن را داده بودند و هم از تمامی اقشار جامعه مطالبه کرده بودند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از شرکت آب و فاضلاب شهری استان مبنی بر پیگیری در تسریع حفر چاه آب شیرین شهر زرآباد بیان داشت: این پروژه آبرسانی در مرحله بهره‌برداری است که امید می‌رود طبق قول و مساعدت مسئولان آب شهری استان شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این آب در شبکه خانگی شهر زرآباد تا پایان مردادماه جاری باشیم.

بخشدار زرآباد همچنین از اداره برق زرآباد در زمینه اقدامات موثر در توسعه برق شهری تقدیر و تشکر کرد.

شجاعی یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان آموزش و پرورش استان، نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و نیز مسئولان محلی به زودی شاهد راه‌اندازی نمایندگی آموزش و پرورش در زرآباد احتمالا تا پایان مردادماه امسال خواهیم بود.

وی گفت: از طریق خیرین محلی، تجهیزات اداری و یک باب ساختمان برای راه‌اندازی این نمایندگی به صورت امانی در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

بخشدار زرآباد افزود: امیدواریم با راه‌اندازی این نمایندگی که خواسته دیرین مردم این منطقه است شاهد ارتقای سطح آموزشی و خدمات‌‌رسانی مطلوب به فرهنگیان و دانش‌آموزان باشیم.

شجاعی در ادامه از راه‌اندازی چهار اداره و نمایندگی ادارات و دستگاه‌های دیگر تا پایان تابستان امسال خبر داد و گفت: در سال گذشته نیز ادارات آب شهری و برق زرآباد در این بخش مستقر شد.

وی از خدمات شهردار زرآباد در زمینه تسطیح و زیرسازی خیابان‌های فرعی این شهر تقدیر کرد و اذعان داشت: پیگیر هستیم تا ضمن تامین اعتبار بلوار بزرگ خلیج‌فارس به طول سه کیلومتر که دومین بلوار بزرگ زرآباد خواهد بود عملیات احداث آن نیز آغاز شود.

بخشدار زرآباد اضافه کرد: عملیات پل رابچ به دلیل عدم اختصاص اعتبار لازم با 85 درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده بود که از هفته گذشته مجددا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی تعامل سازنده و پیگیری مشترک بین اداره‌کل آموزش و پرورش، نماینده مردم منطقه در مجلس و همچنین مسئولان محلی در اخذ مجوز نمایندگی آموزش و پرورش زرآباد را موثر دانست.

انتهای پیام/75002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول