اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

وزیر آموزش و پرورش دولت منتخب باید رویکرد قرآنی داشته باشد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: وزیر آموزش و پرورش دولت منتخب باید رویکرد قرآنی داشته باشد و به اجرای سند تحول بنیادین متعهد باشد.

وزیر آموزش و پرورش دولت منتخب باید رویکرد قرآنی داشته باشد

محمدتقی فخریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: آموزش و پرورش فراگیرترین دستگاه دولتی است و مهم‌ترین اتفاقی که سال گذشته در این حوزه افتاد، تصویب سند تحول بنیادین بود.

فخریان افزود: وزیر آموزش و پرورش دولت آینده باید تکلیف اصلی خود را اجرا و تکمیل این سند بداند و علاوه بر آن، سیاست‌های کلان این حوزه را که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ می‌شود را نیز پیگیری کند.

وی یادآور شد: رویکرد اصلی سند تحول بنیادین، رویکردی قرآنی است و وزیر آینده نیز از سویی باید این رویکرد را قبول داشته باشد و از سوی دیگر اهتمام اصلی خود را نیز اجرایی شدن آن بداند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی ادامه داد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، شش حوزه اصلی به عنوان ساحت‌های تعلیم و تربیت مدنظر قرار گرفته است و باید با توجه به آموزه‌های قرآنی، این ابعاد اجرایی شود.

انتهای پیام/70002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول