اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

سرحلقه‌های صالحین قزوین الگوی هنجارهای صحیح باشند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: سرحلقه‌های شجره صالحین با اعمال و رفتار خود باید الگوی هنجارهای صحیح مردم در حوزه‌های مختلف باشند.

سرحلقه‌های صالحین قزوین الگوی هنجارهای صحیح باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل ظهر امروز در نشست هیئت عاشقان ولایت که با حضور فرماندهان رده‌های بسیج و سپاه ناحیه قزوین و سرگروه‌های صالحین بسیج در حسینیه شهید مطهری سپاه قزوین برگزار شد، سه وظیفه مهم مربیان و سرحلقه‌های صالحین را بیان ماهیت واقعی استکبار، تقویت وحدت و همدلی بیشتر بین مردم و مسئولان و تبعیت محض از سکاندار نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

قابل افزود: سرحلقه‌های شجره صالحین باید ضمن تقویت روحیه خدامحوری و اخلاص در خود، با آسیب‌شناسی کارشناسانه نقاط قوت خود را گسترش دهند و با اعمال و رفتار خود الگوی هنجارهای صحیح مردم در حوزه‌های مختلف باشند.

وی خاطرنشان کرد: تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری، گسترش مباحثات هدفمند و سودمند اخلاقی، اعتقادی و فرهنگی، برقراری رابطه عمیق عاطفی و معنوی با اعضای حلقه‌ها از دیگر وظایف مهم سرحلقه‌های صالحین به شمار می‌رود.

این مسئول یادآور شد: امروز مستکبران تمام تلاش خود را به کار می‌برند تا مردم ایران را به زانو درآورند، ولی ملت شهیدپرور ایران از آزمایشات سخت‌تر از این هم موفق بیرون آمده و تجربیات زیادی اندوخته‌اند.

قابل ادامه داد: این تحریم‌ها آخرین حربه دشمنان و مستکبران بوده و مردم با یاری خدا از این مرحله نیز به سلامت عبور می‌کنند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه می‌توان اراده خود را برای انجام ندادن بسیاری از کارها تقویت کرد.

این مسئول اذعان کرد: در ماه مبارک رمضان افراد با انجام ندادن امور حرام درمی‌یابند که می‌توان در برابر گناهان نیز مقاومت کرد.

مسئول بازرسی سپاه ناحیه قزوین نیز در این برنامه گفت: بسیجیان باید همت خود را در توحیدشناسی، دشمن‌شناسی، بصیرت دینی و شناسایی چهره‌های مختلف و جدید فتنه به کار گیرند و در مبارزه با دشمن صبر، استقامت و پایداری داشته باشند.

سیدمهدی حسینی افزود: در حالی که بیش از سی سال از عمر انقلاب می‌گذرد، همیشه دشمنان تحریم‌ها و توطئه‌های خود را علیه کشور اسلامی به کار بسته‌اند؛ اما ملت و نظام اسلامی توانسته‌اند بر آن‌ها فائق آیند.

حسینی تصریح کرد: اکنون نیز که کشور با تحریم اقتصادی به عنوان یکی دیگر از تهدیدات دشمن رو به روست، باید با اطاعت از فرامین رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی با این تهدید نیز مقابله کند.

انتهای پیام/77008/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول