اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

مربیان حلقه‌های صالحین توانایی‌های خود را به ‏روز کنند

فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: مربیان حلقه‌های صالحین باید سفیران صالح در جامعه باشند و در این راستا، لازم است که توانایی‌های خود را به‏ روز کنند.

مربیان حلقه‌های صالحین توانایی‌های خود را به ‏روز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس‏علی کاظمی شامگاه پنج‌شنبه در جمع پاسداران و بسیجیان میامی اظهار کرد: در اتاق فکر صالحین، باید آسیب‌ها و معضلات حلقه‌های صالحین بررسی و ریشه‌یابی شود.

وی افزود: سرگروه‌های صالحین باید در اجرای برنامه‌ها و هدف‌ها افرادی توانمند باشند و در حلقه‌های صالحین آنچه حائز اهمیت بوده، کیفی‌سازی حلقه‌هاست.

فرمانده سپاه شهرستان میامی خاطرنشان کرد: باید بسیج و انقلاب را بین مردم گسترش دهیم؛ همان‏طور که پیامبر گرامی اسلام (ص) مشقت‌های زیادی را برای تعلیم و تربیت مردم متقبل شدند.

کاظمی یادآور شد: باید بسیج را در همه عرصه‌های جامعه مطرح کنیم و ارزش آن را در جامعه اسلامی توسعه دهیم.

وی اظهار کرد: همه باید به ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود توجه کنیم و روحیه خودباوری و اتکا خود را ارتقا بخشیم تا بسیاری از مشکلات حل شود.

فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: در حلقه‏های صالحین، کارهای عملیاتی بسیار مهم بوده و هدف اصلی و اساسی حلقه‏ های صالحین، تعلیم و تربیت است.

در حاشیه این برنامه، ضمن تقدیر از بانوان بسیجی، کلثوم نادعلی، طاهره اسکندریون و خیرالنساء وزیری از بسیجیان و فرماندهان نمونه به عنوان تشویق عازم حرم مطهر امام حسین (ع) شدند.

انتهای پیام/2249/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول