اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان خبر داد

آمادگی حضور 25 هزار کاشانی در حلقه‌های صالحین / فعالیت در 130 پایگاه بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان از برنامه‌ریزی این ناحیه برای حضور 25 هزار نفر کاشانی در حلقه‌های شجره طیبه صالحین خبر داد.

آمادگی حضور 25 هزار کاشانی در حلقه‌های صالحین / فعالیت در 130 پایگاه بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نائینی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در برنامه‌ریزی بسیج و سپاه کاشان از نوجوان شش ساله تا افراد بالای 50 سال، نیروهای بسیجی ادارات، کارخانجات، دانشگاهی، حوزوی، پزشکان، مهندسان، هنرمندان و اصحاب شعر، مداحان و حتی پیشکسوتان جهاد و شهادت و رزمندگان دفاع مقدس در حلقه‌های شجره طیبه صالحین شرکت دارند.

وی افزود: برای تشکیل حلقه‌های شجره طیبه صالحین در شهرستان کاشان سه سال فعالیت مستمر، از طریق آموزش مربیان در دوره‌های تخصصی آموزشی در مشهد و برگزاری دوره‌های فشرده آموزشی سه و چهار روزه در کاشان در نظر گرفته شد که تشکیل یک‌هزار حلقه صالحین در کاشان حاصل آن بود.

فرمانده سپاه کاشان، یکی از مهم‌ترین رسالت‌های نیروی مقاومت بسیج را تربیت نسل جوان در قالب شجره طیبه صالحین قلمداد و تصریح کرد: این شجره طیبه در قالب حلقه‌های 22 نفره با یک سرگروه و یک مربی در پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه و با مدیریت فرماندهان پایگاه‌های بسیج سپاه و همکاری روحانیون مساجد در جهت تعلیم و تربیت نسل جوان برای حضور در میدان‌های مدیریتی و تربیتی کشور تشکیل شده است.

نائینی با بیان این که شجره طیبه صالحین به دو صورت پرسش و پاسخ و جلسات قرآنی و عترتی تشکیل می‌شود، عنوان کرد: در قالب این طرح نشست‌هایی صمیمی با موضوعات مختلف نظیر یادمان شهدا، پاسخ به سؤالات در حوزه‌های اعتقادی و...در نظر گرفته شده است.

وی همچنین آسیب‌شناسی و پاسخگویی به شبهات را از دیگر اهداف برنامه‌های حلقه صالحین در پایگاه‌های بسیج عنوان کرد و اذعان داشت: برای پاسخگوی به شبهات جوانان، شورای سایبری بسیج اقدام به سازماندهی وبلاگ‌ها و سایت‌هایی در فضای مجازی کرده است. 

وی با اشاره به اینکه، حلقه‌های صالحین در 130 پایگاه مقاومت بسیج و گردان‌های عاشورا و الزهرا تشکیل شده است، ابراز داشت: شهرستان کاشان به عنوان یکی از نواحی موفق در اجرای حلقه‌های شجره طیبه صالحین در سال گذشته و سه ماهه نخست سال جاری شناخته شده است.

وی، تربیت مدیران آینده کشور را یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل حلقه‌های شجره طیبه صالحین دانست و متذکر شد: مدیران آینده نظام و انقلاب اسلامی در پایگاه‌های بسیج تربیت می‌شوند تا در ارتش چند ده میلیونی آینده کشور بتوانند پاسخگوی نیازهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی روز جامعه و نظام اسلامی باشند.

انتهای پیام/2406/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول