اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

حلقه‌های صالحین استمرار تفکر بسیجی / فعالیت 72 حلقه صالحین در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تشکیل حلقه صالحین را استمرار تفکر بسیجی برشمرد و گفت: 72 حلقه صالحین در ملایر فعال است.

حلقه‌های صالحین استمرار تفکر بسیجی / فعالیت 72 حلقه صالحین در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مراد اسماعیلی صبح امروز در جلسه شورای عالی بسیج کارمندی و کارگری شهرستان ملایر اظهار داشت:  بسیج به عنوان پر آوازه‌ترین واژه انقلاب اسلامی است و صلابت و استواری این نهاد مردمی لرزه بر اندام استکبار انداخته است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما درک درست عظمت و جایگاه بسیج است، به فرازهای پیام امام خمینی(ره) در خصوص بسیج اشاره کرد و ابراز داشت: وقتی رهبر کبیر انقلاب بسیج را لشگر مخلص خدا می‌داند و به حال بسیجیان غبطه می‌خورد همه ما به عظمت این واژه بیشتر پی می‌بریم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با استناد به فرمایش امام خمینی (ره) خطاب به مسئولان گفت: اگر مسئولان نظام در گسترش این روحیه و تفکر بسیجی غفلت کنند به مردم ناخدمتی کرده و در فردای قیامت باید جوابگو باشند.

وی با بیان اینکه پیام امام (ره) پیامی برگرفته از آیات الهی بود تصریح کرد:  امام با آینده‌نگری خود در خصوص انقلاب اسلامی همواره بر داشتن تفکر و اندیشه بسیجی در میان آحاد جامعه تأکید داشته چرا که تقویت این روحیه بیمه کردن انقلاب در برابر دشمن است.

اسماعیلی با استناد به سخنرانی مقام معظم رهبری در قم در خصوص عناصر اصلی بسیج گفت: از نظر رهبری، اخلاص و بصیرت و عمل بهنگام سه عنصر مهم در بسیج هستند که باید برای نشر و تقویت این سه عنصر تلاش کنیم.

وی تشکیل حلقه صالحین را استمرار تفکر بسیجی برشمرد و گفت: تشکیل این حلقه‌ها تاکنون ثمرات بزرگ و مثبتی را در جامعه داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر مردم‌داری، تکریم ارباب رجوع، محکم‌کاری و عمل به وظایف انسانی در خدمت به مردم را از مهم‌ترین خصوصیات تفکر بسیجی برشمرد.

وی توجه به مسائل اعتقادی و عقیدتی، اخلاقی، معرفتی، فرهنگی و اقتصادی را از ابعاد مهم تشکیل حلقه صالحین برشمرد.

اسماعیلی از فعالیت 24 پایگاه بسیج کارمندی و کارگری در ملایر خبر داد و افزود: همچنین 72 حلقه صالحین نیز در ملایر فعال است.

مسئول بسیج کارگری و کارمندی استان همدان نیز با اشاره به تشکیل نهاد مقدس بسیج به فرمان امام خمینی گفت: امام با روشنگری دستور فرمان بسیج را صادر کرد و تحقق ارتش 20 میلیونی را خواستار شد.

سید رضا موسوی با اشاره به رشادت‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس عنوان داشت: رزمندگان ما با روحیه بسیجی و تبعیت از ولایت توانستند دشمن متجاوز را از خاک کشور برانند.

وی داشتن نعمت ولایت را یکی از بزرگ‌ترین افتخارات برای ملت ایران برشمرد و گفت: این هدیه با جانفشانی خون شهدا امروز همچون نگینی بر تارک کشورمان می‌درخشد و بسیجی بودن رهبر معظم انقلاب خود باعث تقویت روحیه بسیجی در آحاد جامعه شده است.

مسئول بسیج کارگری و کارمندی همدان بر تقویت پایگاه‌های بسیج در ادارات تأکید کرد و عنوان داشت: حلقه صالحین باید در همه نهادها و ادارات تشکیل شود.

وی در پایان ابراز داشت: جا دارد در شورای اداری شهرستان ملایر نیز این حلقه تشکیل شود.

انتهای پیام/89013/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول