اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بن:

حلقه‌های صالحین بهترین فرصت برای کشف استعدادهای نسل جوان است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بن گفت: حلقه‌های صالحین بهترین فرصت را برای کشف استعدادهای نسل جوان پدید آورده و باید با کیفی سازی این حلقه‌ها به فکر پرورش کادر مجرب و متعهد برای توسعه و آبادانی میهن اسلامی باشیم.

حلقه‌های صالحین بهترین فرصت برای کشف استعدادهای نسل جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قربانعلی کریم زاده ظهر امروز در جمع بسیجیان روستای یان چشمه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: حلقه‌های صالحین بسیج از بهترین فضای معنوی و علمی برخوردار هستند.

وی افزود: پرورش یافتگان مکتب امام(ره) در هر موقعیتی باید به شکوفاسازی استعدادهای جوانان و نوجوانان بسیجی بیندیشند و حول محور منویات مقام معظم رهبری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه جهادی خود و دیگران بکوشند.

کریم زاده گفت: حلقه‌های صالحین بهترین فرصت را برای کشف استعدادهای نسل جوان پدید آورده و باید با کیفی سازی این حلقه‌ها به فکر پرورش کادر مجرب و متعهد برای توسعه و آبادانی میهن اسلامی باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بن در ادامه بر بهره گیری هرچه بیشتر معنوی از لحظات این ماه پرخیر و برکت تاکید کرد و افزود: کسب فضایل از ماه‌های رجب و شعبان، انسان را مهیای شهرالله می‌کند.

وی با بیان اینکه رجب، شعبان و ماه مبارک رمضان از ماه‌های ویژه الهی است، ادامه داد: با شب زنده داری، انس با قرآن و تهذیب نفس می‌توان به مدارج عالی معنوی دست یافت.

سرگروه‌ها، مربیان و متربیان حلقه‌های صالحین روستای یان چشمه با حضور فرمانده سپاه ناحیه بن، هم‌اندیشی کردند.

انتهای پیام/68001/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول