اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی سپاه کبودراهنگ خبر داد

فعالیت 700 حلقه صالحین در کبودراهنگ

مسئول امور فرهنگی سپاه کبودراهنگ گفت: در شهرستان کبودراهنگ در مقاطع سنی مختلف، 700 حلقه‌ صالحین تشکیل شده که در حال فعالیت در پایگاه‌های اوقات فراغت هستند.

فعالیت 700 حلقه صالحین در کبودراهنگ

ابوالفضل جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: برنامه‌های سپاه برای ایام اوقات فراغت تابستان شامل برنامه‌های مختلف قرانی ورزشی، احکام و علمی ـ پژوهشی است.

وی با بیان اینکه بخش کلاس‌های قرآنی شامل روخوانی و روان‌خوانی است، ادامه داد: در حال حاضر کلاس آموزش شنا بعد از ساعات افطار برگزار می‌شود.

مسئول امور فرهنگی سپاه شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه بخش علمی پژوهشی حلقه‌های صالحین در سطح روستا‌ها و شهر‌ها تشکیل شده است، این حلقه‌ها در شیرین‌سو، گل‌تپه و کبودراهنگ برگزار می‌شوند.

وی با اشاره به تعداد حلقه‌های صالحین تشکیل شده خاطرنشان کرد: حلقه‌های صالحین از دو حلقه در روستا‌های کم‌جمعیت شروع شده و تا هشت حلقه در شهرستان‌ها می‌رسد.

جعفری تصریح کرد: در بخش علمی پژوهشی دانشجویان و دانش‌آموزان مقطع متوسطه در بحث‌ها و شاخه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: در شهرستان کبودراهنگ در مقاطع سنی مختلف 700 حلقه‌ صالحین تشکیل شده که در پایگاه‌های اوقات فراغت فعالیت دارند.

انتهای پیام/89007/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول