اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ثارالله شیراز خبر داد

راه‌اندازی 680 حلقه صالحین در 148 پایگاه تابعه

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ثارالله شیراز از راه‌اندازی 680 حلقه صالحین در 148 پایگاه تابعه خبر داد.

راه‌اندازی 680 حلقه صالحین در 148 پایگاه تابعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام زین‌العابدین ژاله امشب در همایش هیئت عاشقان ولایت سپاه ناحیه عاشقان ثارالله که با حضور فرهنگیان پایگاه‌های بسیج، مربیان و سرگروه‌های حلقات صالحین برگزار شد، اظهار داشت: با رویکرد تربیتی، بصیرتی و معرفتی به آحاد بسیج و به ویژه جوانان و نوجوانان خدماتی را ارائه می‌کنیم.

وی افزود: سرگروهی که در دوره‌های ویژه فارس، مشهد و قم شرکت کرده یک جمع بین 15 تا 20 نفر را از یک گروه سنی مشابه شکل می‌دهد و نسبت به نیاز و علاقه آنان هفته‌ای یک جلسه طرح موضوع کرده و حلقه را تشکیل می‌دهد.

ژاله ادامه داد: محور مباحث شجره طیبه صالحین کتب شهید مطهری بوده و جلسات این حلقه‌ها بر مربیان اثرگذاری مطلوبی داشته است.

وی اضافه کرد: تعداد حلقه‌ها رو به افزایش است و در بحث کمی و کیفی برای اینکه افرادی بصیر، مومن و توانمند و کارآمد از حلقات صالحین خارج شوند، برنامه‌ریزی دقیقی انجام شده است.

مسئول شجره طیبه صالحین ناحیه مقاومت ثارالله شیراز بیان کرد: جمع آوردن این تعداد جوانان و نوجوانان با این امکانات کار بسیار سختی بوده که شجره طیبه صالحین در این زمینه موفقیت داشته است.

انتهای پیام/‌2448/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول