اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جیرفت:

تشکیل حلقه‌های صالحین کشور را از بلاها حفظ می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت گفت: تشکیل حلقه‌های صالحین کشور را از بلاها حفظ می‌کند و کار فرهنگی، اجتماعی و ... در این حلقه‌ها می‌گنجد.

تشکیل حلقه‌های صالحین کشور را از بلاها حفظ می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، اسحاق توانایی ظهر امروز در آیین معارفه خود به عنوان فرمانده سپاه ناحیه جیرفت اظهار داشت: عظمت امروز ما در دنیا و بیداری اسلامی نشأت گرفته از ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس است. 

وی افزود: ما درس ایثارگری را از شهدا و رزمندگان این دوران آموختیم و ایستادگی کردیم، با این اوصاف بود که بیداری اسلامی شکل گرفت، آنها رهبر و مولای ما را بیشتر می‌شناسند. 

توانایی با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم سپاه ترویج گفتمان ولایت است و ما باید ولایت را به همه بشناسانیم و جایگاه آن را بیان کنیم، تصریح کرد: اداره حلقه‌های صالحین و تشکیل این حلقه‌ها را در برنامه‌ها دارم، زیرا تشکیل حلقه‌های صالحین کشور را از بلاها حفظ می‌کند و کار فرهنگی، اجتماعی و ... در این حلقه‌ها می‌گنجد. 

وی با تأکید بر اینکه شورای امر به معروف و نهی از منکر باید به گونه‌ای پیش رود تا دچار خطا نشویم، عنوان کرد: باید در این راستا محکم و استوار گام برداریم تا کشور مصون بماند، در شهر جیرفت کار فرهنگی باید انجام دهیم و چهره شهر را دگرگون کنیم. 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت گفت: دشمن از هر روزنه‌ای برای ورود به خانه‌های ما استفاده می‌کند و سال‌ها است که مقام معظم رهبری در مقوله تهاجم فرهنگی و مقابله با آن تأکید دارند که باید این موضوع را سرلوحه کارمان قرار دهیم. 

توانایی با بیان اینکه کمک کنید کار فرهنگی به درستی انجام شود و در مسیر ولایت ثابت قدم باشیم، اظهار داشت: به عنوان یک سرباز اجازه نمی‌دهم که به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران ظلم شود. 

علی شهدادنژاد، فرمانده سابق سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت نیز در این مراسم اظهار داشت: همه کارهایی که در دوران مسئولیت خود در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و ... انجام دادم محقق نمی‌شد، اگر کمک، تلاش و کوشش همکاران و مسئولان شهر نبود. 

وی افزود: پنج سال است که اردوهای جهادی از شهرستان جیرفت با همکاری مراکز آموزش عالی این منطقه به سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود. 

 
 
انتهای پیام/80002/ذ40/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول