اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین شاهرود خبر داد

تشکیل و کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین در بسیج فرهنگیان شاهرود

مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود از تشکیل و کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین در بسیج فرهنگیان شاهرود بر اساس برنامه‏ریزی‏های انجام شده خبر داد.

تشکیل و کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین در بسیج فرهنگیان شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی صبح امروز در گردهمایی سرگروه‌ها و مربیان صالحین بسیج فرهنگیان شاهرود که با حضور بیش از 100 نفر در حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار شد، در سخنانی، بر اهمیت تشکیل حلقه‌های صالحین در اقشار مختلف بسیج تاکید کرد.

وی اظهار کرد: تشکیل حلقه‌های صالحین در جامعه به همت بسیج در حقیقت تقویت باورهای دینی و ملی و دعوت به تفکر و اندیشه برابر تهاجم فرهنگی بیگانه است.

مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود افزود: در جامعه و عصری که دشمنان با حمله به تفکر و اعتقادات جامعه در تلاش برای بی‏هویت و پوچ کردن آحاد جامعه برابر فرهنگ مترقی اسلامی ایرانی هستند، بسیج باید وارد میدان شود.

بسیج باید برابر تهاجم، عکس‌العمل و مقابله درست کند

مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: هدف بسیج دفاع از ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است؛ بنابراین باید برابر این تهاجم عکس‌العمل و مقابله درست کند و تشکیل نظام صالحین در این راستاست.

مرتضوی بیان کرد: اقشار مختلف بسیج با توجه به مأموریت و حیطه عمل خود باید در تشکیل و اداره حلقه‌های صالحین تلاش کنند و بسیج فرهنگیان که بنای تعلیم و تربیت در جامعه بوده، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی اظهار کرد: فرهنگیان خط مقدم جبهه فرهنگی جامعه هستند؛ چرا که تربیت نسل‌های آینده به دست آنهاست و باید این قشر در خط اول نظام صالحین باشد.

ساختار جامعه از مدرسه شکل می‌گیرد

مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود با بیان اینکه ساختار جامعه از مدرسه شکل می‌گیرد و فرهنگیان وظیفه این ساختارسازی را دارند، خطاب به حاضران افزود: شما فرهنگیان تربیت نسل آینده جامعه و ساختارسازی انقلاب اسلامی را به عهده دارید و باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنید.

مرتضوی تصریح کرد: توجه به نظام صالحین در بسیج فرهنگیان با توجه به اثرگذاری در دانش‌آموزان می‌تواند ساختار جامعه را در ابعاد تربیت بصیرتی سازمان دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید تشکیل و کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین در بسیج فرهنگیان با جدیت دنبال شود تا بتواند خوراک لازم را برای سایر اقشار به خصوص دانش‌آموزان تامین کند.

انتهای پیام/2249/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول