اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان خبر داد

راه‌اندازی کانون بسیج رسانه در اهواز/ تشکیل حلقه‌های صالحین ویژه بسیج رسانه

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان از راه‌اندازی کانون بسیج رسانه در اهواز خبر داد.

راه‌اندازی کانون بسیج رسانه در اهواز/ تشکیل حلقه‌های صالحین ویژه بسیج رسانه

سید معاد موسوی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: به زودی کانون بسیج رسانه در اهواز راه‌اندازی می‌شود و به جذب اعضا می‌پردازد.

وی افزود: این کانون در آینده‌ای نزدیک فعالیت خود را آغاز می‌کند و خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در اهواز را جذب خواهد کرد.

برگزاری دوره‌های آموزشی

به گفته این جوان نسل سومی، برنامه‌های متنوعی پس از راه‌اندازی کانون بسیج رسانه در اهواز برای خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه اجرا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان تصریح کرد: تاکید ما این است که پس از راه‌اندازی کانون بسیج رسانه در اهواز یکی از فعالان عرصه مطبوعات و رسانه مسئولیت آن را بر عهده بگیرد.

وی در ادامه به بیان برنامه‌های آینده این سازمان پرداخت و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران از جمله این فعالیت‌ها است.

تشکیل حلقه‌های صالحین

موسوی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان است که در آینده‌ای نه چندان دور این حلقه‌ها تشکیل می‌شوند.

وی ابراز امیدواری کرد: نخستین جلسه حلقه‌های صالحین سازمان بسیج رسانه با حضور آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در بیت ایشان انجام شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم بتوانیم از این فرصت معنوی ‌‌نهایت بهره را ببریم.

انتهای پیام/72010/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول