اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

برپایی همایش ارزیابی عملکرد سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در گچساران

با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین، همایش ارزیابی سرگروه‌های صالحین در گچساران برگزار شد.

برپایی همایش ارزیابی عملکرد سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، شامگاه شنبه همایش حماسی اقتدار ولایی قدری‌ها با موضوع ارزیابی سرگروه‌های صالحین، با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه موقت گچساران، جمعی از فرماندهان، مربیان، سرگروه‌ها، فرماندهان حوزه‌ها، اقشار و کانون‌های بسیج در گچساران برگزار شد.

در این مراسم که در محل اجتماعات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، سردار یونس امیری فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه انسان‌ساز و فصلی تازه برای توبه و خودسازی انسان‌ها است.

وی افزود: خواندن یک آیه در این ماه برابر ختم قرآن و  هزارماه و 83 سال عبادت خداوند بوده که این نشانه اهمیت، ارزش و قداست این ماه پر خیر و برکت است.

امیری با اشاره به اهمیت و تأکید مقام معظم رهبری بر ادامه فعالیت حلقه‌های شجره طیبه صالحین گفت: هدف ما در سال 92 بر کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین بوده که این کیفی‌سازی از آموزش‌های مختلف از جمله آموزش قرآن، احکام، تاریخ اسلام و آگاهی بخشی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی به دست می‌آید.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تأثیرگذاری مطلوب حلقه‌های صالحین اظهار کرد: هدف ما در تشکیل حلقه‌های صالحین در مرحله نخست اصلاح و خودسازی خود، سپس سرگروه‌ها و بعد از آن مربیان و سرمربیان این حلقه‌ها است.

امیری خاطرنشان کرد: هر حلقه صالحین می‌تواند با اصلاح گروه خود نسبت به اصلاح دیگر افراد جامعه نیز گام بردارد.

وی با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر اینکه تربیت و اخلاق اسلامی به یک بچه می‌تواند سبب اصلاح یک جامعه شود، یادآور شد: امام راحل نیز تربیت یافته اخلاق اسلامی بود که نه تنها یک جامعه و کشور را اصلاح کرد بلکه جهانی را دچار تحول کرد.

به گزارش فارس در این همایش عملکرد سرگروه‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین در حوزه‌های مقاومت خواهران و برادران مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/82001/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول