اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

برگزاری مجمع جهانی شهر اسلامی گام بلندی در معرفی قزوین است

استاندار قزوین گفت: باید با برگزاری مجمع جهانی شهر اسلامی که به میزبانی قزوین برگزار می‌شود، معماری اسلامی برای سکونت در شهرها احیا شود و این مهم گام بلندی در معرفی شهر قزوین در سطح بین‌المللی است.

برگزاری مجمع جهانی شهر اسلامی گام بلندی در معرفی قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، احمد عجم اظهار داشت: با توجه به اینکه بزرگداشت روز قزوین برای دومین سال است که در دستور کار قرار گرفته، باید از تجربه‌های سال گذشته استفاده شود و نکات منفی سال گذشته دیگر تکرار نشود.

وی با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی از محتوی برنامه‌های بزرگداشت روز قزوین به خصوص اجلاس جهانی، بیان کرد: باید خروجی خوبی از برگزاری مجمع جهانی شهر اسلامی در شهر قزوین داشته باشیم، چراکه در معماری اسلامی ارزش‌های بسیاری نهفته است که باید احیا شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه باید تلاش شود تا اهداف برگزاری این اجلاس در شهر قزوین تحقق یابد، اضافه کرد: باید از این فرصت استفاده کرد تا اثرات برگزاری این اجلاس در شهر قزوین ماندگار باشد و با توجه به اینکه در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود از تمام ظرفیت‌های استان برای برگزاری این جشنواره استفاده کرد.

عجم با اشاره به برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح برای شهروندان در بزرگداشت روز قزوین عنوان کرد: باید به گونه‌ای این برنامه‌ها برگزار شود که چارچوب برخی از مسائل رعایت شود و امنیت شهروندان تأمین باشد.

وی با بیان اینکه تجارب برگزاری این اجلاس باید مستندسازی شود، بیان کرد: استفاده از نخبگان و فرهیختگان در برگزاری اجلاس جهانی باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار قزوین با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از نخبگان و مفاخر استان قزوین ادامه داد: انتخاب افراد برای تجلیل باید به گونه‌ای باشد که هیچ حاشیه‌ای در انتخاب افراد به وجود نیاید.

عجم عنوان کرد: معرفی شهر قزوین در اجلاس گام بلندی است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی تأکید کرد: رسانه‌ها باید اطلاع‌رسانی مطلوبی از این اجلاس داشته باشند و نقاط منفی کم اهمیت را در کنار اقدامات مهم و ارزشمند پررنگ نشان ندهند.

استاندار قزوین اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مطلوب بزرگداشت روز قزوین باید تلاش کنند.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول