اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه ماه مبارک رمضان صورت گرفت

بازدید مدیرعامل ستاد دیه قزوین از خبرگزاری فارس

مدیرعامل ستاد دیه استان قزوین و هیئت همراه از اداره کل زندان‌های استان قزوین، از خبرگزاری فارس در این استان بازدید کردند.

بازدید مدیرعامل ستاد دیه قزوین از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد آبفروش مدیرعامل ستاد مردمی دیه استان قزوین به همراه رضا ابراهیمی مسئول روابط عمومی اداره‌کل زندان‌ها از دفتر خبرگزاری فارس در استان قزوین بازدید و با سرپرست، خبرنگاران و اعضای تحریریه این خبرگزاری دیدار کرد.

محمد آبفروش در این دیدار ضمن ارائه آماری از کمک‌های مردمی جذب شده توسط این ستاد در استان قزوین و به خصوص در نیمه نخست ماه مبارک رمضان امسال، به سئوالات خبرنگاران خبرگزاری فارس پاسخ داد که به زودی به صورت تفصیلی منتشر می‌شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان قزوین در این دیدار با تمجید از عملکرد خبرگزاری فارس در استان قزوین بیان کرد: عملکرد این خبرگزاری در خصوص اطلاع‌رسانی گلریزان و همچنین ستاد دیه استان قزوین مطلوب است و این نقش خبرگزاری فارس قابل تقدیر می‌باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به نیروهای ارزشی و بهره‌گیری مطلوب از امکانات موجود در این خبرگزاری شایسته تمجید است.

رضا ابراهیمی نیز در این دیدار بیان داشت: خبرگزاری فارس در استان قزوین طی یک سال و نیم اخیر توانسته است بازویی در عرصه خبر رسانی برای اداره کل زندان‌های استان قزوین باشد.

وی عنوان کرد: هدف ما در اداره کل زندان‌ها تغییر نگرش‌های بعضا غلطی است که در جامعه نسبت به زندان وجود دارد و رسانه‌ بزرگی همچون خبرگزاری فارس در این راستا راهگشا بوده است.

سرپرست خبرگزاری فارس در استان قزوین نیز در این دیدار علاوه بر ارائه گزارشی از اخبار این خبرگزاری در خصوص جشن گلریزان و زندان‌ها بیان داشت: بی‌تردید حرکت عظیم ستاد مردمی دیه در استان قزوین اجری عظیم‌تری از سوی خداوند خواهد داشت و مجموعه خبرگزاری فارس در استان قزوین، شریک شدن در این پاداش الهی را موجب افتخار خود می‌داند.

علیرضا ضرغامی بیان داشت: در ایام ماه مبارک رمضان، خبرگزاری فارس در استان قزوین با انتشار روزانه ده‌ها خبر و گزارش از جشن گلریزان و همچنین اهمیت آن، در این راستا اطلاع‌رسانی کرده است.

انتهای پیام/2667/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول