اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های قزوین خبر داد

کمک 5 میلیارد ریالی خیران قزوین در گلریزان زندانیان غیرعمد

مدیرکل زندان‌های قزوین از کمک 5 میلیارد ریالی خیران نیکوکار در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد استان خبر داد.

کمک 5 میلیارد ریالی خیران قزوین در گلریزان زندانیان غیرعمد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های قزوین، حمیدرضا فراست‌طلب اظهار داشت: ماه رمضان امسال در هجدهمین جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد استان، جمعی از مسئولان و مردم شریف و نوع‌دوست قزوین کمک‌های نقدی خود را به مبلغ 5 میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کردند.

فراست‌طلب افزود: با حمایت‌های خیران و مشارکت‌های خوب مردم در این جشن گلریزان 106 تن از زندانیان جرایم غیرعمد در استان آزاد می‌شوند.

وی با بیان اینکه خیران نقش بسیار مؤثری در کمک به ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه در حمایت از افراد محروم و نیازمند دارند، بیان کرد: با مشارکت و همیاری مردم و مسئولان از ابتدای سال گذشته تاکنون 349 تن از زندانیان جرایم غیرعمد استان از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

مدیرکل زندان‌های قزوین با تأکید بر لزوم نهادینه شدن کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، تصریح کرد: برگزاری جشن‌های گلریزان با نیت کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد چندین سال است که پایه‌ریزی شده و هم‌اکنون نهال آن بارور شده است.

فراست‌طلب خاطرنشان کرد: بر اساس دستورات دین مبین اسلام کمک به نیازمندان از جمله وظایف اصلی مردم است و به‌ همین دلیل باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: بیشتر مردم با شنیدن نام جشن گلریزان چنین احساسی دارند که باید مبالغ کلان و هنگفتی را اهدا کنند؛ در حالی که هر مبلغی حتی به مقدار بسیار اندک می‌تواند در آزادسازی زندانیان مؤثر باشد.

مدیرکل زندان‌های قزوین با بیان اینکه برگزاری جشن‌های گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در بین خانواده زندانیان صورت می‌گیرد، افزود: آزادسازی زندانیان غیرعمد کار نیکی است و مردم با اعمال خیر خود جلوی بسیاری از معضلات اجتماعی را می‌گیرند.

انتهای پیام/77011/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول