اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

برنامه‌های هفته قزوین روند رو به رشد دارد

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با توجه به پیگیری‌های خوب معاونت عمرانی استانداری قزوین و با تشکیل جلسات متعدد آماده‌سازی مقدمات لازم برای برگزاری برنامه‌های هفته قزوین روند خوب و رو به رشدی دارد.

برنامه‌های هفته قزوین روند رو به رشد دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس ظاهری در جلسه هماهنگی همایش جهانی شهر اسلامی که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های خوب معاونت عمرانی استانداری قزوین و با تشکیل جلسات متعدد آماده‌سازی مقدمات لازم برای برگزاری برنامه‌های هفته قزوین روند خوب و رو به رشدی دارد که این مهم شایسته تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: برگزاری همایش جهانی شهر اسلامی همزمان با برنامه‌های گرامیداشت هفته قزوین فرصت خوبی برای شناساندن قزوین به جهان اسلام فراهم می‌کند که باید مسئولان این مهم را مد نظر قرار دهند.

وی عنوان کرد: امیدوارم این فرصت را غنیمت بشماریم و با تدابیر مسئولان ارشد کشوری و استانی این همایش به عنوان فعالیتی ماندگار ثبت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: این همایش جهانی که با عنوان شهر اسلامی و با موافقت برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، برای نخستین‌بار در قزوین مستقر خواهد بود.

انتهای پیام/77010/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول