اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

همایش شهر اسلامی، قزوین را به جهان اسلام معرفی می‌کند

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با برگزاری همایش جهانی شهر اسلامی که با هفته قزوین تقارن پیدا کرده است، شهر قزوین نه تنها به استان‌های کشور بلکه به جهان اسلام معرفی می‌شود.

همایش شهر اسلامی، قزوین را به جهان اسلام معرفی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه هماهنگی همایش جهانی شهر اسلامی که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر هفته قزوین ستاد بزرگداشت روز قزوین به صورت مستمر و منظم با حضور دستگاه‌های مرتبط هر هفته در استانداری تشکیل جلسه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های سال‌ جاری هفته قزوین در سه محور برنامه‌ریزی شده است، عنوان کرد: تجلیل از چهره‌های فاخر و ماندگار استان قزوین، جشنواره‌های استانی و معرفی توانمندی‌های استان و میزبانی قزوین برای همایش جهانی شهر اسلامی از مهمترین محورهای برنامه‌های هفته قزوین در سال جاری است.

این مسئول تصریح کرد: تاکنون شش کمیته کاری برای برگزاری برنامه‌های روز قزوین تشکیل شده که در حال آماده سازی مقدمات لازم برای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده هستند.

معاون امور عمرانی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: همایش جهانی شهر اسلامی با موافقت برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد برای نخستین‌بار در قزوین برگزار می‌شود.

حبیبی افزود: نخستین روز برگزاری این همایش که 9 شهریور و همزمان با روز قزوین است، در قزوین و روز دوم برگزاری همایش نیز 10 شهریور در تهران برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: دبیرخانه همایش جهانی شهر اسلامی به مدت دو سال در قزوین دایر خواهد بود.

انتهای پیام/77010/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول