اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور کودکان بهزیستی استان زنجان خبر داد

فعالیت 10 مهد قرآنی در استان زنجان

مسئول امور کودکان بهزیستی استان زنجان از فعالیت 10 مهد قرآنی در استان زنجان خبر داد.

فعالیت 10 مهد قرآنی در استان زنجان

پریسا داداشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های روتین مهدهای قرآنی انجام و آموزش قرآن به کودکان است.

وی با اشاره به اینکه مربیان فعال در مهدهای قرآنی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی دوره‌های مربوط را گذرانده‌اند، تصریح کرد: در این مهدها فعالیت‌های قرآنی به صورت تخصصی انجام می‌شود.

مسئول امور کودکان بهزیستی استان زنجان در ادامه به فعالیت قرآنی سایر مهدها نیز اشاره کرد و گفت: در این مهدها نیز سالانه یک دوره مسابقات قرآنی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نحوه برگزاری مسابقات به این شکل است که کودکان پس از حضور در مسابقات شهرستانی به مسابقات استانی اعزام می‌شوند و در نهایت نفرات برگزیده در این زمینه معرفی می‌شوند.

داداشی در ادامه به آموزش کتاب‌های قرآن در مهدهای کودک نیز اشاره کرد و گفت: همچنین در طول سال یک دوره نیز ویژه مربیان مهدهای کودک در ماه رمضان برگزار می‌شود که این دوره‌ها نیز با هماهنگی سازمان تبلیغات برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به یکسان‌سازی کتاب‌های قرآنی مهدهای کودک، تصریح کرد: این امر به منظور آموزش یکسان به کودکان و مهارت‌آموزی کودکان صورت می‌گیرد.

مسئول امور کودکان بهزیستی استان زنجان در ادامه به فعالیت 187 مهد کودک در استان اشاره کرد و گفت: این تعداد شامل مهدهای کودک روستایی و شهری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 100 مهد کودک شهری در استان زنجان فعال است، افزود: همچنین شمار مهدهای کودک روستایی استان نیز 87 باب است.

داداشی خاطرنشان کرد: کودکانی که در مهدهای کودک استان نگهداری می‌شوند، شامل کودکان زیر یک سال تا شش سال است.

انتهای پیام/73005/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول