اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان زنجان خبر داد

ارائه خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان زنجان

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از ارائه خدمات حقوقی به مددجویان این نهاد خبر داد.

ارائه خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان زنجان

اکبر چراغی‌نیا امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد در کنار خدمات مختلفی که به مددجویان این نهاد ارائه می‌دهد، نسبت به ارائه خدمات حقوقی به مددجویان نیز اقدام می‌کند.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره حقوقی کمیته امداد استان زنجان در سه ماهه نخست امسال تصریح کرد: طی این مدت هفت اظهارنامه مددجویی تنظیم شده است.

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین به تنظیم 13 مورد دادخواست و شکوائیه اشاره داشت و گفت: طی این مدت 16 مورد لایحه دفاعیه نیز در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد تنظیم شده است.

وی همچنین با اشاره به 16 فقره اقدام ثبتی و ملکی انجام شده در حمایت از مددجویان کمیته امداد اضافه کرد: همچنین طی این مدت از اولیای دم چهار نفر از شاکیان که مددجویان کمیته امداد در این پرونده‌ها متشاکی بودند، اخذ رضایت شده است.

چراغی‌نیا همچنین به حضور در کمیسیون وام محکومین برای حمایت از مددجویان امداد اشاره کرد و گفت: در مجموع 191 میلیون ریال اعتبار برای انجام این کار هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انجام معاضدت‌های حقوقی یکی از اقداماتی است که کمیته امداد در حمایت از مددجویان زیر پوشش این نهاد انجام می‌دهد، افزود: این اقدام به توجه به رویکرد جدید کمیته امداد اداره حقوقی این نهاد در راستای تحکیم بنیان خانواده صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73005/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول