پریسا فتحعلیبیگلو در گفتوگو با خبرنگار فارس در زنجان به اقدامات دفاتر پیشخوان خدمات دولتی استان اشاره کرد و افزود: 78 درصد مردم استان از این دفاتر رضایت دارند.
وی به شاخصهای افکارسنجی میزان اطلاعرسانی مشتریان از دفاتر پیشخوان اشاره کرد و گفت: این شاخصها شامل سنجش میزان اعتماد مراجعین، میزان رضایت از کارکنان دفتر، وضعیت فضای دفاتر و ... است.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان با اشاره به اینکه میزان رضایتمندی مردم از اطلاعرسانی دفاتر پیشخوان خدمات دولتی برای دریافت خدمات 79 درصد است، اضافه کرد: 21 درصد مراجعین از نحوه اطلاعرسانی خدمات رضایت ندارند.
*اعتماد 79 درصد زنجانیها به کارکنان دفاتر پیشخوان دولتی
وی با تاکید بر اینکه طبق نظرسنجی 79 درصد از مراجعین به کارکنان دفاتر اعتماد دارند، تصریح کرد: همچنین 80 درصد از مردم از مهارت و تخصص کارکنان رضایت دارند.
فتحعلیبیگلو با بیان اینکه 73 درصد مردم از رفع مشکلات و رسیدگی به شکایات دفاتر رضایت دارند، اظهار کرد: مدیران باید تلاش کنند با جذب اعتماد مردم مشکلات ارباب رجوع حل شود.
وی با اشاره به اینکه 82 درصد مراجعین از نحوه برخورد کارکنان دفاتر پیشخوان رضایت دارند، گفت: همچنین 80 درصد مردم نیز از سرعت و عملکرد دفاتر پیشخوان خدمات دولتی رضایت دارند.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان با اشاره به اینکه 73 درصد مراجعین از وضعیت تجهیزات فیزیکی، پاکیزگی و نظافت فضای اداری دفاتر رضایت دارند، تصریح کرد: همچنین 78 درصد مردم از تعداد مراجعات مکرر به دفاتر پیشخوان رضایت دارند.
*رضایت 90 درصدی مراجعین دفاتر پیشخوان
وی ادامه داد: همچنین 90.3 درصد از پاسخگویان به نظرسنجی از نخستین مراجعه به دفاتر رضایت دارند.
فتحعلیبیگلو اضافه کرد: 7.1 درصد برای دومین بار، 1.6 درصد برای سومین بار و یک درصد مراجعین برای چهارمین بار و بیشتر از عملکرد دفاتر پیشخوان خدمات دولت رضایت دارند.
وی تصریح کرد: 4 رصد از مردم نیز از حضور به موقع متصدیان در دفاتر پیشخوان خدمات دولتی رضایت دارند.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان با اشاره به اینکه 64 دفتر خدمات پیشخوان دولتی در استان فعالیت میکند، افزود: 21 دستگاه دولتی و غیر دولتی در این دفاتر خدمات مختلفی را به مردم ارائه میکنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم میتوانند برای اطلاع از اقدامات کارگروه توسط دبیرخانه به سایت www.pishkhan-zn.ir مراجعه کنند.
فتحعلیبیگلو با تاکید بر اینکه کارشناسان در سال دو بار به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه میکنند، تصریح کرد: تاکنون 12 مورد شکایت از این دفاتر اعلام شده است.
وی گفت: 10 مورد از شکایات بررسی شده است و دو مورد دیگر مربوط به مسائل مالی بوده و کمیته منتظر دریافت مستندات لازم برای تصمیمگیری است.
انتهای پیام/73008/ز40/ف4004