اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان خبر داد

داده‌آمایی همه پرونده‌های وقفی ثبتی در استان زنجان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان از داده‌آمایی همه پرونده‌های وقفی ثبتی در استان زنجان خبر داد.

داده‌آمایی همه پرونده‌های وقفی ثبتی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر نخله ظهر امروز در جلسه ستاد احیای موقوفات استان زنجان اظهار کرد: از سال گذشته داده ‌آمایی پرونده‌های وقفی در استان زنجان به صورت شبانه‌روزی انجام شده و در هر پرونده‌ای حتی اگر ذره‌ای احتمال وقفی بودن وجود داشت، اقدامات لازم در زمینه ثبت آن انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه با ثبت سند پرونده‌های وقفی در استان زنجان دغدغه چندین ساله در زمینه حیف شدن موقوفات به پایان رسیده است، اضافه کرد: پس از انجام داده‌آزمایی مربوط لیستی از همه پرونده‌های وقفی استان در قالب سی‌دی به مدیرکل اوقاف تحویل شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در انجام این نوع داده‌آزمایی جزو پیشگامان در سطح کشور است، تصریح کرد: این اقدام به تلاش شبانه‌روزی کارکنان ثبت اسناد استان صورت گرفته است.

وی در ادامه به رویکرد سازمان ثبت اسناد استان در زمینه صدور سند اشاره کرد و گفت: در ثبت اسناد کسی که مستحق است، سند می‌گیرد و کسی که مستحق نیست نمی‌گیرد.

نخله با بیان اینکه وظیفه اصلی ثبت اسناد صدور سند است، اضافه کرد: ثبت اسناد در صدور سند به مسائل امنیتی توجه نداشته و در این امور دخالت نمی‌کند.

همچنین در ادامه این جلسه علیرضا بهرام‌خانی رئیس شورای شهر زنجان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد اداره کل اوقاف استان زنجان طی چند سال گذشته افزود: خوشبختانه اداره کل اوقاف با مجموعه شهرداری و شورای شهر زنجان مشکلی نداشته و فضای همکاری در این رابطه حاکم است.

وی با اشاره به تملک زمین مدرسه شریعتی توسط شهرداری زنجان تصریح کرد: برای حل مشکل در این زمینه، یک قطعه به عنوان معادل تحویل آموزش و پرورش شده است.

انتهای پیام/73005/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول