اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

برگزاری مراسم شب‌های قدر در امامزادگان استان زنجان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری مراسم شب‌های قدر در امامزادگان استان خبر داد.

برگزاری مراسم شب‌های قدر در امامزادگان استان زنجان

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت ماه رمضان در بقاع و امامزاده‌های استان زنجان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های مناسبتی در ماه مبارک رمضان به منظور استفاده از ظرفیت معنوی بقاع صورت می‌گیرد، اضافه کرد: حضور بیش از پیش جوانان در بقاع متبرکه و همچنین تعمیق باورهای دینی در بین این قشر از اهدافی است که در اجرای طرح‌های مختلف دنبال می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه از جمله برنامه‌های شاخص این اداره کل در ماه رمضان مراسم شب‌های قدر است، تصریح کرد: این مراسم در امامزادگان شاخص زنجان برگزار می‌شود.

وی همچنین به برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع استان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده امسال مراسم استاد علی محمود شمیس قاری مدعو مصری در شهرستان‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

خدابنده‌لو به سایر برنامه‌های اداره کل اوقاف استان زنجان طی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: در مجموع امسال برنامه‌های مناسبتی این ماه مبارک در 30 بقعه اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی در بقاع استان متفاوت است، اضافه کرد: برنامه‌هایی که در ماه رمضان در بقاع اجرا می‌شود با توجه به ظرفیت بقعه صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه‌های مناسبتی در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان گفت: با توجه به اینکه بقعه مذکور در مرکز استان واقع شده است، از همین رو سالانه برنامه‌های شاخصی در این بقعه اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح نشاط معنوی، دایر کردن غرفه‌های پاسخگویی به مسائل شرعی مراجعه‌کنندگان، اجرای طرح حفظ ملی قرآن کریم و ... از جمله برنامه‌هایی است که در این بقعه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73005/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول