اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی آذربایجان‌غربی اعلام کرد

حل مشکل مسکن 876 مددجوی بهزیستی آذربایجان غربی

معاون مؤسسات خیریه، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: مشکل مسکن 876 نفر از مددجویان را رفع کرده‌ایم.

حل مشکل مسکن 876 مددجوی بهزیستی آذربایجان غربی

محمود شیخ‌علیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: براساس شیوه‌های نوین جذب مشارکت‌های مردمی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری نزد بانک گردشگری و بانک سامان داریم که خیرین در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی افزود: این سرمایه‌گذاری با نیت واریز شدن سود حاصل به جامعه هدف بهزیستی انجام شده به طوری که سود مورد نظر برای مسکن، دارو، و درمان مددجویان هزینه می‌شود.

شیخ‌علیزاده با بیان اینکه اخیرا از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری 56 میلیون تومان سرمایه‌گذاری کردیم، ادامه داد: از این میزان سرمایه‌گذاری هفت و نیم میلیون تومان سود به حساب بهزیستی واریز شده است که در موارد مورد نظر هزینه می‌شود.

وی مسکن مددجویان را از اولویت‌های سازمان عنوان و خاطرنشان کرد: تامین مسکن جزو اولویت‌های سازمان بهزیستی بوده که با شعار نهضت تامین مسکن از سال 89 آغاز شده و طرح مسکن طرحی سه ساله بوده که احتمالا پنج سال نیز طول می‌کشد.

شیخ‌علیزاده تصریح کرد: در زمینه تامین مسکن کمک هزینه احداث و یا مسکن مهر داریم و بخشی نیز از سال 89 از طریق بحث سازندگی انجام شده و 200 عدد نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به سقف کمک هزینه مسکن برای معلولان اعلام کرد: برای یک معلول شهری چهار میلیون تومان و برای یک معلول روستایی سه میلیون تومان کمک هزینه مسکن پرداخت می‌شود.

شیخ‌علیزاده اضافه کرد: اگر تعداد معلولان زیاد باشد تا سقف 10 میلیون تومان نیز کمک هزینه مسکن پرداخت می‌شود.

معاون بهزیستی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: در طول این سه سال 3 میلیارد و 396 میلیون تومان اعتبار از هزینه‌های دولتی در بخش مسکن مددجویان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 4 هزار و 500 نفر تقاضا در بخش مسکن داشتیم که از طریق سایت ثبت نام کرده‌ بودند، ادامه داد: همه افرادی که ثبت نام کرده بودند واجد شرایط نبودند و با تحقیق و بررسی افراد واجد شرایط مشخص می‌شوند.

انتهای پیام/61005/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول