اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی عنوان کرد

نظارت مستمر بهزیستی بر عملکرد مهدهای کودک آذربایجان غربی

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی گفت: سازمان بهزیستی آذربایجان غربی بر عملکرد مهدهای کودک نظارت مستمر دارد.

نظارت مستمر بهزیستی بر عملکرد مهدهای کودک آذربایجان غربی

زرین‌تاج علیزادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به حساسیت دوران کودکی و نقش آموزش‌های این دوره در شکل‌گیری شخصیت کودکان، دفتر امور کودکان معاونت امور اجتماعی بهزیستی اقدام به تأسیس مهدهای کودک کرده و به طور مداوم بر فعالیت‌های این موسسات آموزشی نظارت می‌کند.

وی بررسی و رسیدگی به شکایات خانواده‌ها در برابر تخلفات مهدهای کودک را یکی از مهم‌ترین وظایف دفتر امور کودکان و نوجوانان معاونت اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی اعلام کرد و افزود: با بازدیدهای مکرر از این مهدها، وضعیت شهریه و تناسب تعداد کودکان پذیرش شده با ظرفیت مهدها مورد بررسی قرار گرفته و در صورت مشاهده تخلف مورد پیگیری قرار می‌گیرند.

علیزادگان از اجرای طرح‌های مختلفی در این راستا در استان خبر داد و افزود: طرح تأمین یک وعده غذای گرم در روستا مهدها، طرح پیشبرد منافع عالیه کودکان و طرح ایجاد و گسترش روستا مهدها و مهدهای کودک در مناطق محروم از جمله این طرح‌ها هستند که اجرای منظم آنها توسط بهزیستی استان مورد پیگیری مداوم قرار گرفته است.

وی در این میان از اجرای منظم طرح تامین غذای گرم روستا مهدها و مهدهای کودک مناطق محروم در 9 شهرستان استان خبر داد و افزود: این طرح در راستای تامین بخشی از نیازهای تغذیه‌ای کودکانی که در شرایط سوءتغذیه‌ای قرار دارند اجرا می‌شود.

علیزادگان به پوشش بیش از هشت درصدی کودکان زیر شش سال در مهدهای کودک استان اشاره کرد و گفت: هدف برای سال گذشته پوشش هفت درصدی در استان بود که توانستیم به بیش از میزان هدف تعیین شده برسیم.

وی از انجام اقدامات متعددی برای یکسان‌سازی محتوای آموزشی مهدهای کودک استان خبر داد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری منظم دوره‌های متعدد آموزشی مدیران و مربیان مهدهای کودک استان، تصریح کرد: این دوره‌ها به منظور ارتقای دانش مدیران و مربیان مهدهای کودک برگزار می‌شوند که سال گذشته بیش از یک هزار نفر از مربیان استان در قالب این دوره‌ها از آموزش‌های لازم برخوردار شدند.

انتهای پیام/61006/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول