اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی بهار:

بهزیستی نیازمند جلب مشارکت‌های مردمی است

رئیس بهزیستی بهار گفت: انجام بهتر فعالیت‌های بهزیستی نیازمند جلب خدمات داوطلبانه و مشارکت‌های مردمی است.

بهزیستی نیازمند جلب مشارکت‌های مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، فرید‌الدین حجت‌الاسلامی ظهر امروز در دیدار پرسنل بهزیستی با فرماندار بهار گفت: اجرای برنامه‌های بهزیستی با توجه به دامنه و وسعت آسیب‌های اجتماعی ناشی از فقر اقتصادی و فرهنگی به‌ویژه در دهک‌های پایین جامعه نیازمند اعتبارات مالی قابل توجهی است.

وی گفت: تامین آن از محل اعتبارات سالیانه دولتی امکانپذیر نخواهد بود و این امر باید از طریق جلب خدمات داوطلبانه مشارکت‌های مردمی جبران شود.

رئیس بهزیستی شهرستان بهار ادامه داد: توانمندسازی و توان‌بخشی حرفه‌ای در اولویت کارهای سازمان بهزیستی قرار گرفته و امیدواریم در این عرصه به سطح کشورهای پیشرفته برسیم.

وی در ادامه با اشاره به بحث آگاهی‌بخشی به عنوان یکی از عناصر مهم در حوزه کاری بهزیستی اظهار داشت: بحث آگاهی بخشی و آموزش یکی از راه‌های پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی است.

سپس فرماندار بهار گفت: هدف سازمان بهزیستی سبک بهتر زیستن است و باید قشر آسیب‌پذیر جامعه را در زیر چتر خود حمایت و به یک توانایی نسبی برساند.

نصرت‌الله گلکارزاده ادامه داد: آگاه‌سازی عمومی جزو مبانی اصلی سازمان بهزیستی بوده و اثرات خود را در آحاد مختلف به جا گذاشته است.

وی عنوان کرد: والدینی که به تغییر رفتار فرزندان خود آگاهی ندارند باید منتظر ارتکاب بزه‌های اجتماعی هم از سوی آن‌ها باشند بنابراین همگان وظیفه دارند خانواده‌ها را متوجه چنین آسیب‌هایی بکنند.

گلکارزاده اظهار داشت: حمایت از دانشجویان خانواده‌های نیازمند زیر پوشش از برنامه‌های مهمی است که همه‌ساله به آن توجه شده تا پس از فارغ‌التحصیلی این افراد به توانمندسازی خانواده‌ها کمک شود.

انتهای پیام/2499/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول