اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی کاشان خبر داد

اجرای طرح «شکرانه سلامت» توسط بهزیستی کاشان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان از اجرای طرح شکرانه سلامت توسط این اداره برای کمک به مددجویان تحت پوشش خبر داد.

اجرای طرح «شکرانه سلامت» توسط بهزیستی کاشان

امین عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: اداره بهزیستی شهرستان کاشان برای اختصاص داوطلبانه چهار رقم ریالی آخر حقوق ماهیانه پرسنل ادارات، شرکت‌ها و صنایع این شهرستان مکاتباتی را انجام داده است.

وی افزود: پرسنل ادارات، شرکت‌ها و صنایع شهرستان کاشان می‌توانند به شکرانه سلامت خود، چهار رقم ریالی آخر حقوق ماهیانه خود را برای مشارکت‌های مردمی بهزیستی اختصاص دهند.

رئیس اداره بهزیستی کاشان یادآور شد: در صورت اعلام آمادگی ادارات و صنایع شهرستان هر چند کسر این رقم از حقوق ماهیانه افراد رقم قابل اعتنایی نیست، اما در مجموع می‌تواند رقم قابل توجهی باشد که در راستای تأمین معیشت، مسکن و اشتغال معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی هزینه شود.

وی همچنین از راه‌اندازی سامانه صدقه تلفنی بهزیستی کاشان خبر داد و گفت: شهروندان کاشانی برای صدقه روزانه خود می‌توانند با تماس با شماره 9730210 یک پالس به پالس‌های مردمی بهزیستی کاشان اضافه کرده تا به عنوان صدقه تلفنی روزانه آنان محاسبه شود.

عسگری با اشاره به اینکه سامانه صدقه تلفنی به صورت استانی است ابراز داشت: تماس هر شهروند کاشانی با این سامانه یک پالس برای شهرستان کاشان محاسبه می‌شود و صدقه پالس‌ها برای تأمین معیشت، مسکن و اشتغال معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی هزینه می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان، همچنین از راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه 30002513330777 بهزیستی کاشان خبر داد و افزود: شهروندان کاشانی می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را به این سامانه ارسال کنند.

وی متذکر شد: شماره حساب جام 2345036020 مربوط به مشارکت‌های مردمی بهزیستی قابل واریز در کلیه شعب بانک ملت در سراسر کشور آماده دریافت کمک‌های نیکوکاران است. 

شعار امسال هفته بهزیستی «بهزیستی برای تو» نامگذاری شده است. 

انتهای پیام/2406/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول