اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه مبارک رمضان

5500 سبد کالا بین مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان مرکزی توزیع شد

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از توزیع پنج هزار و 504 سبد کالا به مناسبت ماه مبارک رمضان بین مددجویان زیرپوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

5500 سبد کالا بین مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان مرکزی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رضا ربیعی ظهر امروز در سی و ششمین جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی فرهنگی استان گفت: این سبد کالایی شامل اقلام پر مصرف خانوارها از جمله برنج، خرما، قند، چای و ماکارونی است.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی این اقلام دو میلیارد و 702 میلیون و پانصد هزار ریال بوده که با توجه به تعداد مددجویان تا پایان ماه مبارک رمضان افزایش خواهد یافت.

مدیرکل بهزیستی استان همچنین از شارژ بن‌های کارت خرید آفتاب ویژه مددجویان بهزیستی خبر داد و افزود: بن کارت‌های آفتاب برای خرید کالاهای اساسی در پایان سال گذشته در بین مددجویان مستمر بهزیستی توزیع شده بود که به مناسب ماه مبارک رمضان مبلغ 600 هزار ریال شارژ و در اختیار مددجویان  قرار گرفت.

ربیعی بیان کرد: در این طرح به افرادی که به صورت غیر مستمر از خدمات سازمان بهزیستی بهره‌مند می‌شوند نیز دو هزار قطعه بن خرید کالا اختصاص یافت.

وی همچنین اظهار داشت: امسال 10 هزار سبد غذایی تهیه شده از طریق کمک‌های مردمی بین مددجویان بهزیستی استان توزیع شد.

به گفته وی؛ 19 مرکز فوریت‌های اجتماعی بهزیستی در استان فعالیت می‌کنند که 47 نفر در این مراکز خدمات خود را در حوزه فوریت‌های اجتماعی ارائه می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هم اکنون در شهرستان کمیجان یک مرکز مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق، در اراک 7 مرکز مداخله در بحران (فردی، خانوادگی، اجتماعی)، اورژانس اجتماعی، خدمات سیار اورژانس اجتماعی، خانه سلامت و خط تلفن اورژانس اجتماعی 123 و 3 پایگاه خدمات اجتماعی نوین، مأوا و راه نو خدمات تخصصی به صورت سرپایی و نگهداری به افراد آسیب دیده و در معرض آسیب ارائه می‌دهند.

ربیعی افزود: در ساوه نیز سه مرکز (مداخله در بحران، خدمات سیار اجتماعی و اورژانس اجتماعی)، در دلیجان سه مرکز(مداخله در بحران‌های خانوادگی، خدمات سیار اجتماعی و اورژانس اجتماعی و در خمین و خنداب نیز یک مرکز مداخله در بحران فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول