اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان بهزیستی:

جامعه هدف بهزیستی جز خدا هیچ کس را ندارند/ خدمات‏رسانی به معلولان تقویت شود

مشاور رئیس سازمان بهزیستی گفت: جامعه هدف بهزیستی جز خدا هیچ کس را ندارند و باید به خوبی به آنها خدمات‏ رسانی شود.

جامعه هدف بهزیستی جز خدا هیچ کس را ندارند/ خدمات‏رسانی به معلولان تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، حجت ‏الاسلام والمسلمین علی پهلوان در مراسمی با حضور کارکنان بهزیستی شاهرود، ضمن بیان اینکه ماه رمضان، ماه تمرین مهربانی و هم‏ آوایی با مردم نیازمند است، اظهار داشت: این خود دلیلی بر فعالیت بهزیستی در حمایت از قشر آسیب ‏‏پذیر است.

وی با اشاره به اینکه باید در این ماه بزرگ الهی برای عبور از سطح مشکلات و زندگی سالم و با نشاط دعا کنیم، افزود: ماه رمضان فرصتی استثنایی در زندگی انسان‏ها برای توبه و استغفار از گناهان است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان، سعادت مطلق را رضایت پروردگار عنوان کرد و افزود: دستگیری و حمایت از مستضعفین و محرومان از دیگر فرصت‏های مغتنم در این ماه است.

وی با تأکید بر اینکه سازمان بهزیستی در صف مقدم خدمت به کسانی است که جز خدا هیچ کس را ندارند، گفت: هر گامی که مسئولین در راستای خدمت به جامعه هدف بر می‏دارند، سعادت دنیا و آخرت آن‌ها را تضمین خواهد کرد.

پهلوان رضایت خداوند را در گرو اعمال، کردار، رفتار و عملکرد انسان‏ها دانست و افزود: دنیا مزرعه آخرت است و به همین خاطر بهشت را به بها می‏دهند.

وی کار بهزیستی را فوق‏تخصصی دانست و عنوان کرد: بهزیستی در حوزه ‏های توان‏بخشی و اجتماعی حرف اول را می‏زند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خواستار توانمندسازی جامعه هدف شد و خاطرنشان کرد: بحث ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف بسیار مهم است.

گفتنی است؛ این مراسم به منظور ایجاد روابط صمیمی بین کارکنان و گرامیداشت ایام مبارک ماه رمضان و هفته بهزیستی با حضور 250 نفر از کارکنان شاهرود و خانواده ‏‏های آنها برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول