اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

توانمندسازی مراکز خصوصی بهزیستی از اولویت‎های معاونت برنامه‎ریزی استانداری است

استاندار گلستان گفت: توانمندسازی مراکز خصوصی تحت نظارت بهزیستی و ساخت و ساز جدید به جای ساختمان‎های مستهلک از اولویت‎های حوزه معاونت برنامه‎ریزی استان است که در سال‌جاری توجه ویژه‎ای به آن خواهد شد.

توانمندسازی مراکز خصوصی بهزیستی از اولویت‎های معاونت برنامه‎ریزی استانداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در دیدار با مدیرکل، معاونین و مدیران بهزیستی استان که به مناسبت هفته بهزیستی انجام شد، اظهار داشت: خدمت به معلولان بالاترین فضیلت الهی را به دنبال دارد و این مدال، افتخار کارکنان بهزیستی است.

وی تصریح کرد: انگیزه الهی و توکل و ایمان به پاداش الهی، بهزیستی را به نهادی مقدس مبدل ساخته است.

استاندار گلستان افزود: بهزیستی پشتیبان مادی و معنوی افراد تحت پوشش است که با انگیزه و امید با وجود مشکلات و کمبودها خدمت‎رسانی می‎کند.

وی با تجلیل از خدمات این سازمان در راستای حمایت، توانمندسازی و دستگیری از نیازمندان و محرومین در بخشی از سخنان خود با اشاره به جهت اصلی انقلاب اسلامی در خدمت به محرومین و نیازمندان جامعه، عملکرد بهزیستی را در این زمینه بسیار خوب ارزیابی کرد.

قناعت با بیان اینکه خدمات شایسته بهزیستی با برکت است، خاطرنشان کرد: مسئولان قدر و ارزش کار بهزیستی را بدانند و همکاری‎های لازم را برای رشد و ارتقا کمی و کیفی آن داشته باشند.

به گفته وی بهزیستی با وجود کمبود منابع مالی و امکانات اما با وضع موجود عملکرد شایسته و مطلوبی را داراست.

استاندار گلستان افزود: توانمندسازی مراکز خصوصی تحت نظارت بهزیستی و ساخت و ساز جدید به جای ساختمان‎های مستهلک از اولویت‎های حوزه معاونت برنامه‎ریزی استان است که در سال‌جاری توجه ویژه‎ای به آن خواهد شد.

قناعت اظهار داشت: پس از تحقق حماسه سیاسی باید همه کمک کنند تا دولت جدید بتواند حماسه اقتصادی را محقق کند و منویات مقام معظم رهبری عملی شود.

در این دیدار مدیرکل بهزیستی گلستان نیز ضمن تبریک به مناسبت هفته بهزیستی و تقارن خجسته آن با ماه مبارک رمضان به تشریح عملکرد، خدمات، مسائل و مشکلات این سازمان پرداخت و گفت: مهمترین دستور کار بهزیستی اقدام پیشگیرانه است چراکه به مراتب هزینه‎های کمتری از درمان دارد.

رقیه رحمانی ادامه داد: بر همین اساس تاکید کلی سازمان بر مبنای برنامه‎های آموزشی و آگاه‎سازی بوده که شامل خانواده، محیط‎های آموزشی، محیط‎های کار، محلات و … است.

وی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب‌ رجوع اظهار داشت: تلاش مجموعه همکاران سازمان، آسان‎سازی و تسریع در ارائه خدمات با تاکید بر حفظ کرامت و حرمت انسانی مراجعان و ولی‌نعمتان جامعه است.

25- 31 تیرماه با عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده که شعار امسال این سازمان «امید: برای تو» است.

انتهای پیام/2307/ط/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول