اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی تاکید کرد

ارتقای فرهنگ عمومی به منظور پیشگیری از معلولیت در جامعه

معاون فرهنگی و پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی گفت: باید ارتقای فرهنگ عمومی به منظور پیشگیری از معلولیت در جامعه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

ارتقای فرهنگ عمومی به منظور پیشگیری از معلولیت در جامعه

پروین محمدپوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اهم فعالیت‌های معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی، اظهار داشت: شاخص‌ترین فعالیت این معاونت در سال گذشته درمان 4 هزار و 500 معتاد در مراکز نظارت بهزیستی استان بود.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی از جمله مصرف مواد مخدر در بین افراد جامعه، تصریح کرد: پیشگیری از این بلای خانمان‌سوز و همچنین درمان معتادان از دغدغه‌های بهزیستی آذربایجان غربی به شمار می‌رود.

محمدپوری نقش خانواده و ارتقا فرهنگ آگاه‌سازی به منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و معلولیت را بسیار پررنگ عنوان کرد و گفت: خدمات مشاوره حضوری در مراکز مشاوره غیردولتی، مشاوره تلفنی در مرکز جامع صدای مشاور خط 1480، آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش پیش از ازدواج، آموزش زندگی خانواده، برنامه ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی محله از طریق گروه‌های همیار، اجرای طرح خدمات مشاوره و حمایت‌های روانی- اجتماعی در بلایای طبیعی، طرح پیشگیری از اعتیاد در محیط محلات شهری، روستایی، آموزشی و کار و ارائه خدمات درمان معتادان در معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی و پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی افزود: ارتقا فرهنگ عمومی به منظور پیشگیری از معلولیت در جامعه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا شاهد افزایش سلامت در افراد جامعه باشیم.

انتهای پیام/61010/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول