اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی اعلام کرد

ساماندهی کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست آذربایجان غربی

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی گفت: ساماندهی کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست از دغدغه‌های بهزیستی آذربایجان غربی است.

ساماندهی کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست آذربایجان غربی

زرین‌تاج علیزادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، اظهار داشت: سال گذشته 16 درصد از زنان سرپرست خانوار توسط بهزیستی آذربایجان غربی توانمند شدند.

وی با اشاره به جلوتر بودن از برنامه‌ریزی انجام شده در زمینه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، تصریح کرد: برنامه‌ریزی انجام شده توانمندسازی سالانه 10 درصد از زنان سرپرست خانوار زیرپوشش بهزیستی آذربایجان غربی بود.

علیزادگان خاطرنشان کرد: سال گذشته 430 زن سرپرست خانوار اشتغال یافته‌اند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی افزود: 4 هزار و 917 خانواده با سرپرست از کارافتاده و یا زن سرپرست خانوار زیرپوشش بهزیستی آذربایجان غربی قرار دارند و از این تعداد یک‌هزار و 624 زن سرپرست خانوار مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند و زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

وی به زیرپوشش بیمه عشایری و روستایی قرار داشتن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: سال گذشته یک هزار 500 نفر زیرپوشش این بیمه‌ها قرار گرفتند.

علیزادگان اضافه کرد: ساماندهی کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست یکی از برنامه‌های بهزیستی آذربایجان غربی است و در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون فرزندخواندگی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته دو برابر شده است.

انتهای پیام/61010/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول