اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 2 تا 12 مرداد ماه

نمایشگاه آثار خوشنویسان قزوین برپا می‌شود

نمایشگاه آثار خوشنویسان قزوین از دوم تا دوازدهم مرداد ماه در نگارخانه فرهنگسرای بانو حضرت فاطمه زهرا (س) این شهر برگزار می‌شود.

نمایشگاه آثار خوشنویسان قزوین برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در نمایشگاه آثار خوشنویسان قزوین که به همت انجمن خوشنویسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) برپا می‌شود، 49 اثر از 49 خوشنویس قزوینی به نمایش در می‌آید.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در روزهای یاد شده از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 20 به نگارخانه فرهنگسرای بانو حضرت زهرا(س) واقع در بلوار نوروزیان جنب بوستان هشت بهشت مراجعه کنند.

این گزارش می‌افزاید: مسابقه نقاشی نیز با موضوع «ماه رمضان» برای کودکان همزمان با آخرین هفته این ماه به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی کودکان با ماه میهمانی خدا و ابعاد و ویژگی‌های مختلف آن اعلام شده است.

در طول آخرین هفته ماه مبارک رمضان، کودکان می‌توانند آثار خود را به کتابخانه اندیشه قزوین تحویل دهند تا ضمن داوری آثار، برندگان پس از عید سعید فطر معرفی شوند.

خانه فرهنگ پردیس قزوین نیز در اقدام دیگری 80 نفر از کودکان و نوجوانان چهار تا 12 سال را همزمان با یکم مرداد ماه به شهرک بازی الغدیر بردند.

هدف از این برنامه فراهم کردن اوقاتی شاد و سرگرم‌کننده برای کودکان و نوجوانان و تشویق آن‌ها برای شرکت با نشاط در کلاس‌ها عنوان شده است.

از دیگر برنامه‌های خانه فرهنگ پردیس برگزاری برنامه افطاری برای یکصد تن از اعضاست که شب چهارشنبه دوم مرداد ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77011/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول